Просмотр собрания по группе - Авторы 10425a14-f865-4d38-b6d4-a9ff47eeb34f

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 15 по 25 из 25 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїОкландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhaylo; Pedko, Iryna; Окландер, Михаил Анатольевич; Педько, Ирина Анатольевна
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна
2013Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2014Соціально-відповідальний маркетингОкландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, Mykhailo; Dunaeva, N. V.; Окландер, Михаил Анатольевич; Дунаева, Н.В.
2015Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингуОкландер, Михайло Анатолійович; Романенко, О. О.; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2013Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
Мар-2018Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільнотиОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana
2014Управління поведінкою споживача у роздрібній торговліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2015Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в УкраїнОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
Янв-2013Ціноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo