Просмотр собрания по группе - Авторы b2d64a48-57c7-41f7-9d8a-892adcc5446c

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 2 по 12 из 12 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Маркетинг як економічна наукаОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo
2-Июн-2015Маркетинговий інструментарій розвитку автомобілебудівних підприємствЗлатова, Ірина Олександрівна; Златова, Ирина Александровна; Zlatova, Iryna; Oklander, Mykhailo
2019Маркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т»Окландер, Михайло Анатолiйович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Діянова, Діана Вiкторiвнa; Диянова, Диана Викторовна; Diyanova, Diana
2015Напрямки модернізації маркетингової освіти в УкраїніОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2017Одеська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікаціїОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, Оксана Іванівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна
2021Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сферіОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Гайдаєнко, Микита Олександрович; Гайдаенко, Никита Александрович; Haidaienko, Mykyta
2016Прогнозування збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетонуОкландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевичo; Pedko, Yryna; Педько, Ирина Анатольевна
2016Професійний стандарт "фахівецьз цифрового маркетингу"Окландер, Михайло Анатолійович; Златова, Ірина Олександрівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Zlatova, Iryna;; Златова, Ирина Александровна
2015Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингуОкландер, Михайло Анатолійович; Романенко, О. О.; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2012Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університетуОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Mykhailo
2015Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в УкраїнОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич