Просмотр собрания по группе - Авторы e3a26830-0314-4d7e-8aa1-ef305f03b534

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 11 по 26 из 26 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Перспективи впровадження hr-брендингу та його вплив на імідж компаніїОкландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna
2014Перспективи диверсифікації виробництва України в умовах інтеграційних процесівЛюзе, Маргарита Володимирівна; Окландер, Михайло Анатолійович; Люзе, Маргарита Владимировна; Oklander, Mykhailo; Liuze, Marharyta; Окландер, Михаил Анатольевич
2016Професійний стандарт "фахівецьз цифрового маркетингу"Окландер, Михайло Анатолійович; Златова, Ірина Олександрівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Zlatova, Iryna;; Златова, Ирина Александровна
2014Психографічні моделі поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїОкландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhaylo; Pedko, Iryna; Окландер, Михаил Анатольевич; Педько, Ирина Анатольевна
2013Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентівОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhaylo; Окландер, Михаил Анатольевич
2013Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2014Соціально-відповідальний маркетингОкландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, Mykhailo; Dunaeva, N. V.; Окландер, Михаил Анатольевич; Дунаева, Н.В.
2015Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингуОкландер, Михайло Анатолійович; Романенко, О. О.; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2013Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
Мар-2018Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільнотиОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana
2012Технологія брендінгу страхової компаніїОкландер, Михайло Анатолійович; Новошинська, Л.; Чукурна, Олена Павлівна; Oklander, Mykhaylo; Novoshynska, Lyubov; Chukurna, Olena; Окландер, Михаил Анатольевич; Новошинская, Л.; Чукурная, Елена Павловна
2014Управління поведінкою споживача у роздрібній торговліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2012Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університетуОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Mykhailo
2015Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в УкраїнОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2017Цифровий маркетинг - модель маркетингу ХХІ сторіччя: [монографія]Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна