Просмотр собрания по группе - Авторы f3c5543d-da79-4bb0-8aa7-937842452880

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 12 по 29 из 29 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Модель формування корпоративної культури сучасного вищого навчального закладу УкраїниКубко, Валентина Петрівна
2016Особливості використання кольорів у фірмовому стиліКубко, Валентина Петрівна; Щербак, Юлія
2017Особливості розробки корпоративного кодексу вищого навчального закладуКубко, Валентина Петрівна; Ткаченко, Катерина
2015Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладуКубко, Валентина Петрівна
2008Процес створення корпоративних кодексівКубко, Валентина Петрівна
2014Символічний блок корпоративної культури організаційКубко, Валентина Петрівна
2018Соціально-філософський аспект тайм-менеджментуКубко, Валентина Петрівна; Торконяк, Софія
2018Соціокультурне середовище закладу вищої освіти як підґрунтя становлення особистостіКубко, Валентина Петрівна; Розова, Тамара Вікторівна
2012Соціокультурний феномен корпоративної культури вищих навчальних закладівКубко, Валентина Петрівна
2017Спеціальність «Журналістика» в умовах освітніх реформКубко, Валентина Петрівна; Панькевич, Олена Олександрівна
2018Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освітиКубко, Валентина Петрівна; Шиндор, Аліна
2009Сутність корпоративної культуриКубко, Валентина Петрівна
2017Теорія та практика Public RelationsКубко, Валентина Петрівна; Спрінсян, Василь Георгійович
2017Теорія та практика Public RelationsКубко, Валентина Петрівна; Спрінсян, Василь Георгійович
2016Удосконалення корпоративного іміджу організації шляхом застосування ребрендингуКубко, Валентина Петрівна; Діордієва, Ірина
2015Формування гендерної культури студентів вищих навчальних закладівКубко, Валентина Петрівна
2011Формування корпоративної культури вищого навчального закладу (Результати моніторингу веб-порталів провідних ВНЗ України та світу)Кубко, Валентина Петрівна
2016Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організаціїКубко, Валентина Петрівна; Баранюк, Анна