Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10089
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКазимиренко, Ю.-
dc.contributor.authorДрозд, О.-
dc.contributor.authorЄгольников, О.-
dc.date.accessioned2020-01-10T12:14:35Z-
dc.date.available2020-01-10T12:14:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКазимиренко. Ю. Інформацiйна пiдтримка технiчного обслуговання систем залiзнично-водного сполучення / Ю. Казимиренко, О. Дрозд, О. Єгольников // Информац. управляющие системы и технологии. Проблемы и решения : монография. – Одесса : Экология, 2019. - С. 151-161.uk
dc.identifier.issn978-617-7046-88-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10089-
dc.description.abstractСучасний розвиток комп’ютерних технологій у обслуговуванні та експлуатації транспортних засобів створює передумови для реалізації нових механізмів управління системами технічної діагностики і моніторингу, застосування яких дозволить у автоматичному режимі контролювати технічний стан та формулювати інформаційні повідомлення щодо відхилень показників від нормативних. Створення спеціалізованої інформаційної системи для вирішення завдань оцінювання технічного стану систем залізнично-водного сполучення є актуальним та спрямовано на удосконалення методу технічного діагностування і моніторингу пристроїв залізничної автоматики. Авторами запропоновано механізми проєктування інформаційної системи, для чого проаналізовано існуючі комп’ютерні діагностичні системи, визначено недоліки їх роботи, причини виникнення та наслідки, до яких вони призводять. В роботі застосовано об’єктно-орієнтований підхід та використано класичні технології проєктування баз даних. Особливості експлуатації інформаційних систем в умовах залізнично- водного сполучення полягають у поєднанні функцій залізничного транспорту з водним, що враховується при побудові структури бази даних, в основу якої покладено завдання мінімізації дублювання даних і спрощення процедур їх обробки та поновлення. Програмне забезпечення дозволяє ефективно вирішувати дослідницькі та експлуатаційні завдання. Результати роботи можуть бути застосовані для тестування пристроїв залізничної автоматики на шляхах залізнично-водного сполучення.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдесса "Экология"en
dc.subjectЗалізнично-водне сполученняen
dc.subjectсистеми технічного діагностування і моніторингуen
dc.subjectінформаційна підтримка проєктуen
dc.titleІнформацiйна пiдтримка технiчного обслуговання систем залiзнично-водного сполученняen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційних технологійuk
opu.citation.journalИнформационные управляющие системы и технологии. Проблемы и решенияen
opu.citation.firstpage151en
opu.citation.lastpage161en
opu.staff.idbut.n.v@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІТ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.