Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10114
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанькевич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorЛавренюк, Віолетта Василівна-
dc.contributor.authorПанькевич, Елена Александровна-
dc.contributor.authorPankevych, Olena-
dc.contributor.authorЛавренюк, Виолетта Васильевна-
dc.contributor.authorLavreniuk, Violetta-
dc.date.accessioned2020-01-14T13:30:26Z-
dc.date.available2020-01-14T13:30:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПанькевич, О. О. Українська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентів / О. О. Панькевич, В. В. Лавренюк // Інновац. педагогіка. – 2019. – Вип. 17, Т. 1. – С. 133–136.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10114-
dc.description.abstractАналіз сучасних тенденцій розвитку вищої освіти в Україні показав, що актуальним залишається питання забезпечення конституційного статусу державної мови. Виявлено, що в багатьох закладах освіти багато природничих дисциплін і досі викладаються російською мовою, у зв’язку з відсутністю розробленої технічної термінології українською мовою та обмеженою кількістю підручників для викладання технічних предметів. Автори наголошують, що в умовах сьогодення важливе використання української мови без профанації в усіх сферах суспільства і саме вища освіта має бути першою, оскільки готує студентів із різних галузей знань та спеціальностей. У зв’язку з прийняттям нових законів про статус та функціонування української мови як державної, а також появою нової редакції Українського правопису доведено, що формування мовленнєвої компетентності майбутнього фахівця є і залишається одним із основних завдань закладів вищої освіти. Уточнено та конкретизовано сутність поняття «мовленнєва компетентність», яке автори пропонують розглядати як практичне володіння державною мовою та основами культури усного і писемного мовлення в різних сферах спілкування. Одним із найдієвіших засобів формування у студентів мовленнєвої компетентності автори вбачають застосування ігрових технологій, які в аспекті дослідження розуміють як форму організації навчального процесу, в якій обов’язковою вимогою виступає активна та рівноправна взаємодія усіх учасників такого процесу, спрямована на виховання й навчання під час гри й опанування різних соціальних ролей, з метою збагачення індивідуального та суспільного досвіду. На основі запропонованих методів удосконалення умінь і навичок студентів у різних видах мовної діяльності аргументовано застосування ігрових технологій під час вивчення дисципліни «Української мови (за професійним спрямуванням)» для формування у студентів мовленнєвої компетентності. Виокремлено переваги використання інтерактивних технологій під час підготовки майбутніх фахівців у ЗВО.en
dc.language.isouken
dc.publisherПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій"en
dc.subjectмова, мовна компетентність, мовленнєва компетентність, інтерактивні технології навчання.en
dc.titleУкраїнська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентівen
dc.title.alternativeUKRAINIAN LANGUAGE AND MODERNITY: FORMING STUDENTS SPEECH COMPETENCYen
dc.typeProfessional articleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalІнноваційна педагогікаen
opu.citation.volume1en
opu.citation.firstpage134en
opu.citation.lastpage136en
opu.citation.issueВип. 17.en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Українська мова і сучасність.pdf137.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.