Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10278
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorYarmolovych, Daria-
dc.contributor.authorЯрмолович, Дар`я Юріївна-
dc.date.accessioned2020-02-11T21:47:14Z-
dc.date.available2020-02-11T21:47:14Z-
dc.date.issued2019-02-11-
dc.identifier.citationIarmolovych, D. Yu. (2019). Intersection duties ship-owner and marine agent regarding to the principal. Economic journal Odesa polytechnic university, N 1 (7), p. 79–84.en
dc.identifier.citationIarmolovych, D. Yu. Intersection duties ship-owner and marine agent regarding to the principal / D. Yu. Iarmolovych // Economic journal Odesa polytechnic university = Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2019. – N 1 (7). – P. 79–84.en
dc.identifier.issn2521-6384-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/ejopu/2019/No1/79.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10278-
dc.identifier.uri10.5281/zenodo.3521770-
dc.description.abstractIn the world, the activities of maritime agencies are regulated by national legislation, as well as the norms and documents that are developed by international trade, transport, agency associations and federations. The article is devoted to a substantive review of the work of maritime agent companies in the context of their responsibilities with respect to the direct principal, which in part may conflict with a number of duties of the ship-owner. With the arrival of the vessel in the port, the agent has to act on behalf of and at the expense of the ship-owner to interact with the state control bodies acting in the port, which perform national functions: port master, dispatcher, other port services and authorities, border guards, customs, sanitary, quarantine services, internal affairs bodies.en
dc.description.abstractУ світі діяльність морських агентств регулюється національним законодавством, а також нормами і документами, які розробляються міжнародними торговими, транспортними, агентськими асоціаціями та федераціями. Стаття присвячена предметного розгляду роботи морських агентськими компаній в розрізі їх обов’язків по відношенню до безпосереднього принципалу, які частково можуть конфліктувати з рядом обов’язків судновласника. Розглянуто варіанти класифікації даних обов’язків обох зацікавлених сторін.З приходом судна в порт агентові доводиться від імені і за рахунок судновласника вступати у взаємини з діючими в порту державними контролюючими органами, які виконують загальнодержавні функції: капітан порту, головна диспетчерська, інші портові служби і владні органи, прикордонники, митниця, санітарно-карантинні служби, органи внутрішніх справ.en
dc.language.isoenen
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectmarine agencyen
dc.subjectseaport activityen
dc.subjectmerchant shippingen
dc.subjectfactor assessmentsen
dc.subjectmaritime agent contractorsen
dc.subjectcompany efficiencyen
dc.subjectморське агентуванняen
dc.subjectдіяльність морських портівen
dc.subjectторгове судноплавствоen
dc.subjectчинникі оцінкиen
dc.subjectконтрагенти морського агентаen
dc.subjectефективності діяльності компаніїen
dc.titleIntersection duties ship-owner and marine agent regarding to the principalen
dc.title.alternativeПеретин обов’язків судновласника і морського агента щодо принципалаen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра адміністративного менеджменту та проблем ринкуuk
opu.citation.journalЕкономічний журнал Одеського політехнічного університетуen
opu.citation.firstpage79en
opu.citation.lastpage84en
opu.citation.issue1(7)en
opu.staff.idyarmolovych.d.yu@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф.АМПР
Економічний журнал, № 1 (7), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
79.pdf448.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.