Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10593
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФилиппов, Владимир Юрьевич-
dc.contributor.authorFilippov, Volodymyr-
dc.contributor.authorФіліппов, Володимир Юрійович-
dc.date.accessioned2020-05-30T15:04:32Z-
dc.date.available2020-05-30T15:04:32Z-
dc.date.issued2007-12-15-
dc.identifier.citationФилиппов, В. Ю. Маркетинговые аспекты подготовки будущих предпринимателей: внешние коммуникации / В. Ю. Филиппов // Проблеми та перспективи розвитку підприємства : зб. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 груд. 2007 р. – Харків, 2007. – Ч. 3. – С. 231–233.ru
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10593-
dc.description.abstractПодготовка будущих предпринимателей сопровождается активным использованием маркетинговых технологий связанных со всеми аспектами подготовки и организацией учебного процесса - от рекламы ВУЗа до внедрения инструментов маркетинговых исследований его конкурентов и осуществления внешних коммуникаций. Внедрению маркетинговых технологий должно способствовать развитие Интернета и информационных технологий, однако более половины учебных заведений не вносит в свои рекламные проспекты данные относительно электронных средств связи. Другие или владеют только web-сайтом, или имеют только электронную почту.en
dc.description.abstractПідготовка майбутніх підприємців супроводжується активним використанням маркетингових технологій пов'язаних з усіма аспектами підготовки та організацією навчального процесу - від реклами ВНЗ до впровадження інструментів маркетингових досліджень його конкурентів і здійснення зовнішніх комунікацій. Впровадженню маркетингових технологій має сприяти розвиток Інтернету та інформаційних технологій, однак більше половини навчальних закладів не вносить в свої рекламні проспекти дані щодо електронних засобів зв'язку. Інші або володіють тільки web-сайтом, або мають тільки електронну пошту.en
dc.description.abstractThe training of future entrepreneurs is accompanied by the active use of marketing technologies related to all aspects of the preparation and organization of the educational process - from advertising a university to introducing marketing research tools of its competitors and implementing external communications. The introduction of marketing technologies should be promoted by the development of the Internet and information technologies, however, more than half of educational institutions do not include data on electronic communications in their handouts. Others either own only a website, or have only email.en
dc.language.isoruen
dc.publisherВид-во ХНАДУen
dc.subjectМаркетинг, аспекты, подготовка, предприниматель, внешние коммуникации, технологии, Интернет, эффективностьen
dc.subjectМаркетинг, аспекти, підготовка, підприємець, зовнішні комунікації, технології, Інтернет, ефективністьen
dc.subjectMarketing, aspects, preparation, entrepreneur, external communications, technology, Internet, efficiencyen
dc.titleМаркетинговые аспекты подготовки будущих предпринимателей: внешние коммуникацииen
dc.title.alternativeМаркетингові аспекти підготовки майбутніх підприємців: зовнішні комунікаціїen
dc.title.alternativeMarketing aspects of training future entrepreneurs: external communicationsen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра менеджменту ім. І.П. Продіусаuk
opu.citation.volume3en
opu.citation.firstpage231en
opu.citation.lastpage233en
opu.citation.conferenceМіжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Проблеми та перспективи розвитку підприємства"en
opu.staff.idv.filippov@opu.uaen
opu.conference.dates14-15 грудня 2007 рокуen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Filippov_2008_Kharkiv.pdfFilippov Konf. Kharkiv 20071.8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.