Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10862
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтановська, І. І.-
dc.contributor.authorГерганов, М. Л.-
dc.contributor.authorГур’єв, І. М.-
dc.date.accessioned2020-07-12T09:12:14Z-
dc.date.available2020-07-12T09:12:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтановська, І. І. Моделювання процесів навантаженої реконструкції мережі придорожніх вагових комплексів / І. І. Становська, М. Л. Герганов, І. М. Гур’єв // Вісн. Нац. техн. ун-ту «ХПІ». Серія : Нові рішення в сучас. технологіях : зб. наук. пр. – Харків, 2019. – № 5 ( 1330 ). – С. 101–108.uk
dc.identifier.issnISSN 2079-5459 (print) ISSN 2413-4295 (online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10862-
dc.description.abstractУ дорожньому будівництві якість продукції часто оцінювали спрощено з урахуванням лише технічного аспекту ототожнюючи, як правило, з якістю матеріалів, які використовували або закінчених конструктивних елементів. У той же час, кінцевою продукцією – є автомобільна дорога, що призначена для здійснення безпечних вантажних і пасажирських перевезень протягом строку її служби. До того ж існуючі мережі вагових комплексів просто не встигають ефективно обробити потоки вантажів: їх найчастіше взагалі недостатньо для зростаючих трафиків перевезень, крім того, місця їхнього розташування неоптимальні з точки зору переважних напрямків пересування відповідного транспорту. Реконструкцію вагової мережі необхідно робити або надзвичайно швидко (що реально мало ймовірно), або частинами (що вкрай ускладнює планування проекту), щоб не залишати транспортну ділянку без вагового контролю транспорту взагалі. Метою роботи було створення ефективної системи підтримки прийняття оптимальних проектних рішень в процесі управління проектами та програмами реконструкції вагових автошляхових комплексів, які засновані на гнучкому використанні рухомих тимчасових елементів та покликані здійснити революцію в продуктивності перевезень без одночасної руйнації доріг. На жаль, єдиний метод боротьби з цією проблемою є жорсткий контроль ваги безпосередньо на автошляхах за допомогою мережі вагових комплексів. Це означає, що така мережа повинна постійно підлаштовуватися під напрямки та завантаженість транспортних засобів, а також під поточний стан окремих ділянок дороги, для чого необхідно постійно реалізовувати послідовні проекти реконструкції вагових комплексів. Показано, що така реконструкція супроводжується великими ризиками та проблемами, які випливають із багатофакторності та малопередбачуваності процесів, які таку реконструкцію супроводжують, а отже вони потребують нових підходів, моделей та методів проектного управління. Насамперед це торкається цілепологання при плануванні проектів, структури проекної діяльності та обрання компетентних проектних організацій.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"en
dc.subjectавтомобільна дорога; потік вантажів; мережа вагових комплексів; проект навантаженої реконструкціїen
dc.titleМоделювання процесів навантаженої реконструкції мережі придорожніх вагових комплексівen
dc.title.alternativeMODELING OF THE NETWORK TRACKED WEIGHT COMPLEXES LOADED RECONSTRUCTION PROCESSESen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра вищої математики та моделювання системuk
opu.citation.journalВісник НТУ «ХПІ», серія: нові рішення в сучасних технологіях.en
opu.citation.firstpage101en
opu.citation.lastpage108en
opu.citation.issue5 ( 1330 )en
opu.staff.idСтановська Іраiда Іванівна – кандидат технічних наук, доцент, Одеський національний політехнічний університет, доцент кафедри вищої математики та моделювання систем; м. Одеса, Україна; e-mail: stanovskairaida@gmail.com. Iraidа Stanovska – Candidate of Technical Sciences, Docent, Docent of Mathematics and Modeling Systems Department, Odessa National Polytechnic University, Odessa, Ukraine; e-mail: stanovskairaida@gmail.com. Герганов Максим Леонідович – кандидат технічних наук, Одеський національний політехнічний університет, доцент кафедри інформаційних технологій; м. Одеса, Україна; e-mail: max.at942@gmail.com. Maksym Gerganov – Candidate of Technical Sciences, Docent of Information Technology Department, Odessa National Polytechnic University, Odessa, Ukraine; e-mail: max.at942@gmail.com. Гур’єв Іван Миколайович – консультант відділу правового забезпечення юридичного управління апарату Одеської обласної ради, м. Одеса, Україна; e-mail: ihuriev@odessa.gov.ua. Ivan Huriev – consultant of the Legal Support Department of the Legal Department of the Odessa Regional Council, Odessa, Ukraine; e-mail: ihuriev@odessa.gov.ua.en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ВММС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ НАВАНТАЖЕНОЇ РЕКОНСТРУКЦІЇ МЕРЕЖІ.pdfУ дорожньому будівництві якість продукції часто оцінювали спрощено з урахуванням лише технічного аспекту ототожнюючи, як правило, з якістю матеріалів, які використовували або закінчених конструктивних елементів. У той же час, кінцевою продукцією – є автомобільна дорога, що призначена для здійснення безпечних вантажних і пасажирських перевезень протягом строку її служби. До того ж існуючі мережі вагових комплексів просто не встигають ефективно обробити потоки вантажів: їх найчастіше взагалі недостатньо для зростаючих трафиків перевезень, крім того, місця їхнього розташування неоптимальні з точки зору переважних напрямків пересування відповідного транспорту. Реконструкцію вагової мережі необхідно робити або надзвичайно швидко (що реально мало ймовірно), або частинами (що вкрай ускладнює планування проекту), щоб не залишати транспортну ділянку без вагового контролю транспорту взагалі. Метою роботи було створення ефективної системи підтримки прийняття оптимальних проектних рішень в процесі управління проектами та програмами реконструкції вагових автошляхових комплексів, які засновані на гнучкому використанні рухомих тимчасових елементів та покликані здійснити революцію в продуктивності перевезень без одночасної руйнації доріг. На жаль, єдиний метод боротьби з цією проблемою є жорсткий контроль ваги безпосередньо на автошляхах за допомогою мережі вагових комплексів. Це означає, що така мережа повинна постійно підлаштовуватися під напрямки та завантаженість транспортних засобів, а також під поточний стан окремих ділянок дороги, для чого необхідно постійно реалізовувати послідовні проекти реконструкції вагових комплексів. Показано, що така реконструкція супроводжується великими ризиками та проблемами, які випливають із багатофакторності та малопередбачуваності процесів, які таку реконструкцію супроводжують, а отже вони потребують нових підходів, моделей та методів проектного управління. Насамперед це торкається цілепологання при плануванні проектів, структури проекної діяльності та обрання компетентних проектних організацій.877.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.