Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11165
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБаландіна, Надія Францівна-
dc.contributor.authorБаландина, Надежда Францевна-
dc.contributor.authorBalandina, Nadiya-
dc.date.accessioned2021-01-08T15:24:20Z-
dc.date.available2021-01-08T15:24:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБаландіна, Н. Ф. Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції / Н. Ф. Баландіна // Філолог. науки. – 2013. – № 14. – С. 88–94.ua
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11165-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблемні питання визначення, типології та функцій навчального тексту. Визначена дихотомічна сутність навчальних текстів - статична і динамічна (власне текстова та дискурсивна) - і вказана їх роль в навчальному процесі, суть якої полягає в організації професійно спрямованої, навчально-пізнавальної, стратегічної діяльності особистості і репрезентації її навчальних дій і взаємодій.en
dc.language.isouken
dc.subjectнавчальний текстen
dc.subjectнавчальний дискурсen
dc.titleНавчальний текст: проблема визначення, типологія, функціїen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіua
opu.citation.journalМовознавствоen
opu.citation.firstpage88en
opu.citation.lastpage94en
opu.citation.issue14en
opu.staff.idbalandina.n.f@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Blandina.pdf182.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.