Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11207
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСоколовська, Зоя Миколаївна-
dc.contributor.authorСоколовская, Зоя Николаевна-
dc.contributor.authorSokolovskaya, Zoya-
dc.contributor.authorКапустян, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКапустян, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKapustyan, Iryna-
dc.date.accessioned2021-01-14T09:00:56Z-
dc.date.available2021-01-14T09:00:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСоколовська, З. М. Використання концепцій цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства / З. М. Соколовська, І.В.Капустян // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2, - С. 77-91.en
dc.identifier.issn2522-9087-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11207-
dc.description.abstractРозкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами. Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового маркетингу на підприємствах фармацевтичної промисловості. Досліджені можливості імітаційного моделювання, як математичного інструменту реалізації конкретних аспектів цифрового маркетингу. Прикладні аспекти застосування імітаційного моделювання представлені на прикладі моделі проведення рекламної компанії підприємством фармацевтичної галузі. Модель реалізована на платформі системи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Доцільність використання запропонованого математичного інструментарію у підвищенні ефективності маркетингової діяльності підприємств підтверджена наведеними результатами імітаційних експериментів.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectцифровий маркетингen
dc.subjectфармацевтичне підприємствоen
dc.subjectімітаційне моделюванняen
dc.subjectAnyLogicen
dc.titleВикористання концепцій цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємстваen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume1en
opu.citation.firstpage77en
opu.citation.lastpage91en
opu.citation.issue2en
opu.staff.idszn@opu.uaen
opu.staff.idkapustian.i.v@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Том 1 № 2 (2017)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf684.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.