Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11208
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАнтощук, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorАнтощук, Светлана Григорьевна-
dc.contributor.authorAntoschuk, Svitlana-
dc.contributor.authorФомін, Олександр Олексійович-
dc.contributor.authorФомин, Александр Алексеевич-
dc.contributor.authorFomin, Alexander-
dc.date.accessioned2021-01-14T09:16:53Z-
dc.date.available2021-01-14T09:16:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАнтощук, С. Г. Модель маркетингу, яка керується даними / С. Г. Антощук, О.О. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2, - С. 92-101.en
dc.identifier.issn2522-9087-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11208-
dc.description.abstractУ статті розглянуто історичну класифікацію моделей маркетингу, їх ознаки, а також переваги і недоліки; наведено характеристики інформаційних процесів, які супроводжували маркетингові моделі на різних етапах еволюції. Обґрунтовано використання прогресивної моделі, яка керується даними, розглянуто її переваги у інформаційному суспільстві. Наведено вимоги до спеціалістів для моделі маркетингу, яка керується даними. Наведені результати порівняння класичної моделі маркетингу та моделі маркетингу, яка керується даними на прикладі рекламної підтримки вступної кампанії Одеського національного політехнічного університету в 2017 році.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectцифровий маркетингen
dc.subjectмодель маркетингуen
dc.subjectштучний інтелектen
dc.subjectdata scienceen
dc.subjectвеликі даніen
dc.titleМодель маркетингу, яка керується данимиen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume1en
opu.citation.firstpage92en
opu.citation.lastpage101en
opu.citation.issue2en
opu.staff.idasg@opu.uaen
opu.staff.idfomin@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Том 1 № 2 (2017)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf795.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.