Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-7 из 7.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Моделювaння ігpових ситуaцій для обгpунтувaння упpaвлінських pішень в IT-компaнії в умовaх невизнaченості тa pизикуІвченко, Іpинa Юpіївнa; Ивченко, Ирина Юрьевна; Ivchenko, Iryna
2019Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерціїФролова, Лариса Володимирівна; Фролова, Лариса Владимировна; Frolova, Larisa; Носова, Тетяна Ігорівна; Носовая, Татьяна Игоревна; Nosova, Tetyana
2019Modern trends on internet marketing in the international marketКірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Marina; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia
2019Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренціїСіньковська, Вікторія Миколаївна; Cиньковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Viktoria
2019Визначення логістичних ризиків у сезонних прогнозах обсягів реалізації підприємств машинобудуванняЯшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry
2019Analysis of the impact of goods characteristics on the results of personal sellingАтюшкіна, Вікторія Віталіївна; Атюшкина, Виктория Витальевна; Atiushkina, Victoria; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia
2019Маркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т»Окландер, Михайло Анатолiйович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Діянова, Діана Вiкторiвнa; Диянова, Диана Викторовна; Diyanova, Diana