Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11248
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄпіфанова, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЕпифанова, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorEpifanova, Irina-
dc.date.accessioned2021-01-18T10:51:51Z-
dc.date.available2021-01-18T10:51:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄпіфанова, І. М. Маркетинговий аудит: сутність та механізм реалізації/ І. М. Єпіфанова // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 4. - С. 71-81.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11248-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах управління кризовими явищами та виходу нової продукції на нові ринки. Розроблено систему етапів проведення маркетингового аудиту та проілюстровано окремими прикладами української та зарубіжної компанії. Визначено ключові інструменти реалізації маркетингового аудиту. Автором запропоновано форму для проведення первинного спостереження об’єкта проведення маркетингового аудиту. Досліджено можливості застосування фільтрової моделі в системі проведення маркетингового аудиту. Обґрунтовано недостатність висвітлення у науковій літературі питань організаційнометодичного забезпечення реалізації маркетингового аудиту на підприємстві.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectмаркетинговий аудитen
dc.subjectефективність діяльності підприємстваen
dc.subjectфільтрова модельen
dc.subjectорганізація маркетингуen
dc.subjectконкурентне середовищеen
dc.titleМаркетинговий аудит: сутність та механізм реалізацІЇen
dc.title.alternativeMarketing and digital technologies-
dc.title.alternativeМаркетинг и цифровые технологии-
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економіки підприємств-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume4en
opu.citation.firstpage71en
opu.citation.lastpage81en
opu.citation.issue4en
opu.staff.idi.n.epifanova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті кафедри економіки
Том 4 № 4 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf862.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.