Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11345
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.date.accessioned2021-02-22T07:26:13Z-
dc.date.available2021-02-22T07:26:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Створення механізму просування нових будівельних матеріалів на ринок / І. О. Башинська // Пр. Одес. політехн. ун-ту. – 2011. – Вип. 3 (37). – С. 276–281.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11345-
dc.description.abstractРозглянуто необхідність створення механізму просування будівельних товарів для підприємстввиробників. Визначено основні вимоги до механізму, його складові та їх взаємозв’язок.en
dc.language.isouken
dc.subjectпросування товарівen
dc.subjectбудівельні матеріалиen
dc.subjectвиробничі підприємстваen
dc.subjectторговельна маркаen
dc.subjectелектрона комерціяen
dc.titleСтворення механізму просування нових будівельних матеріалів на ринокen
dc.typeProfessional articleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.citation.journalПраці Одеського політехнічного університетуen
opu.citation.firstpage276en
opu.citation.lastpage281en
opu.citation.issueВип. 3(37)en
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_02.pdf258.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.