Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11418
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorProdius, Oksana-
dc.contributor.authorПродіус, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorArkushenko, Hanna-
dc.contributor.authorАркушенко, Ганна Романівна-
dc.date.accessioned2021-03-10T16:18:59Z-
dc.date.available2021-03-10T16:18:59Z-
dc.date.issued2020-05-26-
dc.identifier.citationProdius, O. I., Arkushenko, A. R. (2020). Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast". ECONOMICS: time realities, 3 (49), 35-41.en
dc.identifier.citationProdius, O. I. Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast" / O. I. Prodius, A. R. Arkushenko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2020. – № 3 (49). – Р. 35-41.en
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/files/archive/2020/No3/35.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11418-
dc.description.abstractThe article investigates and systematizes the concepts of an enterprise development strategy. The conceptual foundations of the enterprise development strategy formation are considered. The main stages of strategy development in accordance with the characteristics of the corporate, business and functional levels of management are separated and analyzed. The general characteristics of the eleboration and classification of the enterprise development strategies in modern economic conditions are determined. The main elements and components of the enterprise economic development in the context of strategic management are considered. It was carried out an analysis of strengths and weaknesses on the example of the enterprise «Hemoplast» PJSC as well as threats and opportunities of the company. Based on the analysis, a strategic development plan was determined using a SWOT-analysis apparatus.en
dc.description.abstractУ статті досліджено та систематизовано поняття стратегії розвитку підприємства. Розглянуто концептуальні основи формування стратегії розвитку підприємства. Відокремлено та проаналізовано головні етапи розробки стратегії згідно з особливостями корпоративного, бізнес- та функціонального рівнів управління. Визначено загальні характеристики розробки та класифікація стратегій розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання. Розглянуто основні елементи та складові економічного розвитку підприємства у контексті стратегічного менеджменту. На прикладі підприємства ПАТ «Гемопласт» було проведено аналіз сильних та слабких сторін, а також загроз і можливостей підприємства. На основі проведеного аналізу було визначено план стратегічного розвитку з використанням інструменту SWOT-аналізуen
dc.language.isoenen
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectстратегія розвитку підприємстваen
dc.subjectрозробка стратегіїen
dc.subjectетапи стратегіїen
dc.subjectкласифікація стратегійen
dc.subjectSWOT-аналізen
dc.subjectхарактеристика стратегій розвиткуen
dc.subjectan enterprise development strategyen
dc.subjectstrategy developmenten
dc.subjectstrategy stagesen
dc.subjectstrategy classificationen
dc.subjectSWOT-analysisen
dc.subjectdevelopment strategies characteristicsen
dc.titleBasics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast"en
dc.title.alternativeОснови розробки стратегії розвитку підприємства на прикладі ПАТ «Гемопласт»en
dc.typeArticleen
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage35en
opu.citation.lastpage41en
opu.citation.issue3(49)en
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(47), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35.pdf671.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора