Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1146
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельник, Сергій Петрович-
dc.contributor.authorМельник, Сергей Петрович-
dc.contributor.authorMelnyk, Serhii-
dc.date.accessioned2017-02-22T12:21:19Z-
dc.date.available2017-02-22T12:21:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМельник, С. Про специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні) / C. Мельник // Аркадіа. - 2015. - № 3 (44). - С. 50-55.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/periodic/a-3(44)2015/11.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1146-
dc.description.abstractУ статті аналізуються принципи кодування повідомлення в сексуально орієнтованій рекламі, які визначають її комунікативні стратегії, підходи, механізми впливу на цільову аудиторію, а також ступінь її ефективності.en
dc.description.abstractВ статье анализируются принципы кодирования сообщения в сексуально ориентированной рекла‐ ме, которые определяют ее коммуникативные стратегии, подходы, механизмы воздействия на целевую аудиторию, а также степень ее эффективности.en
dc.description.abstractIn the article encoding principles of sexually oriented ads are scrutinized. Also communicative strategies and impact principles of such ads are investigated, the scale of ads effects being in the centre.en
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.subjectкомунікаціяen
dc.subjectкодуванняen
dc.subjectкомунікативні стратегіїen
dc.subjectманіпуляціяen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectрекламаen
dc.subjectсемантичне полеen
dc.subjectсеміотикаen
dc.subjectкоммуникацияen
dc.subjectкодированиеen
dc.subjectкоммуникативные стратегииen
dc.subjectманипуляцияen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectрекламаen
dc.subjectсемантическое полеen
dc.subjectсемиотикаen
dc.subjectadsen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcommunicative strategiesen
dc.subjectencodingen
dc.subjectmanipulationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectadsen
dc.subjectsemioticsen
dc.titleПро специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні)en
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalАркадіяen
opu.citation.firstpage50en
opu.citation.lastpage55en
opu.citation.issue3(44)en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК
Аркадия 3(44), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11.pdf753.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.