Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-6 из 6.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємствЯшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Савельєв, Микита Сергійович; Савельев, Никита Сергеевич; Saveliev, Mykyta
2021Взаємозв’язок наявності у споживачів реклами гендерних стереотипів та ставлення до сексистської рекламиБучинська, Олена Вікторівна; Бучинская, Елена Викторовна; Buchynska, Olena; Давліканова, Олена Борисівна; Давликанова, Елена Борисовна; Davlikanova, Elena; Лилик, Ірина Вікторівна; Лылык, Ирина Викторовна; Lylyk, Iryna; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana
2021The problem of using the intellectual property law in public relationKirnosova, Maryna; Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Rudyk, Liliia; Рудик, Лілія Юріївна; Рудик, Лилия Юрьевна
2021Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємстваСавельєв, Микита Сергійович; Савельев, Никита Сергеевич; Saveliev, Mykyta
2021Система бренд-менеджменту підприємств fashion-індустріїКудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna
2021Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сферіОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Гайдаєнко, Микита Олександрович; Гайдаенко, Никита Александрович; Haidaienko, Mykyta