Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГолуб, Катерина Олегівна-
dc.contributor.authorГолуб, Екатерина Олеговна-
dc.contributor.authorGolub, Kateryna-
dc.contributor.authorГлава, Марія Геннадіївна-
dc.contributor.authorГлава, Мария Геннадьевна-
dc.contributor.authorGlava, Mariia-
dc.date.accessioned2021-07-28T07:45:38Z-
dc.date.available2021-07-28T07:45:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГолуб, К. О. Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi / К. О. Голуб, М. Г. Глава // Modern Information Technology 2021 = Сучасні інформ. технології 2021 : матеріали одинадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених / Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2021. – С. 72–73.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789-
dc.description.abstractУ роботi узагальнено теоретичнi дослiдження проблеми геймiфiкацiї в маркетингу, проаналiзовано перспективи впровадження iнструментарiю геймифiкацiї у маркетинг компанiї з метою пiдвищення мотивацiї клiєнта до здiйснення покупок.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: [б. в.]en
dc.titleГеймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнien
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.journalМатерiали одинадцятої Міжнародної наукової конференцiї студентів та молодих учених "Сучасні інформацiйнi технології" " Modern Information Technology"en
opu.citation.firstpage72en
opu.citation.lastpage73en
opu.citation.conferenceModern Information Technology - Сучасні інформацiйнi технології 2021en
opu.staff.idglavamaria@opu.uaen
opu.conference.dates13-14травня 2021 р.en
Располагается в коллекциях:Modern Information Technology – Сучасні Інформаційні Технології 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
72-73.pdf200.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.