Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12054
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРоманова, Ольга-
dc.date.accessioned2022-01-06T00:39:49Z-
dc.date.available2022-01-06T00:39:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРоманова О. ГУМАНІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ МОВНОЇ ОСВІТИ ІНОКОМУНІКАНТІВ У КООРДИНАТАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ// Філософія та гуманізм, №11en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12054-
dc.description.abstractУ контексті стратегії сталого розвитку і модернізації вітчизняної освіти висвітлено проблему мовної підготовки інокомунікантів у вишах України, вирішення якої значно поглиблює розуміння ролі української мови як іноземної у структурі фахової підготовки інофонів. Визначено, що через систему суб`єктно-об`єктних та суб`єктно- суб`єктних відносин здійснюється гуманістичне формування і розвиток вторинної мовної особистості. Детально розглянуто традиційні та альтернативні методики у викладанні української мови як іноземної, інноваційні педагогічні технології, різноманітні форми організації навчання з дисципліни. Акцентується зміна пріоритетів у викладанні мови і підкреслюється роль лінгвокультурологічної спрямованості курсу. Проаналізовано онтологічне і гносеологічне в категоріях мови, антропоцентризм лінгводидактики у пошуках активізації мотиваційних ресурсів щодо адаптації студентів-іноземців до нових умов. Висновується, що методологія навчання українській мові як іноземній, домінантою якої є людський фактор у мові, має забезпечити розвиток авторефлексії через введення реципієнтів мови у процес перетворення та генерування смислів у його відкритості до світу, що гуманістична і лінгвокультурологічна компоненти курсу формують мультилінгвальну мультикультурну особистість.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectмовна освіта інокомунікантів, гуманістична концепція освіти, українська мова як іноземна, антропоцентризм, вторинна мовна особистість.en
dc.titleГУМАНІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ МОВНОЇ ОСВІТИ ІНОКОМУНІКАНТІВ У КООРДИНАТАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУen
dc.title.alternativeHUMANISTIC CONCEPT OF NON-NATIVE SPEAKERS’ LINGUISTIC TRAINING IN THE INNOVATIVE DEVELOPMENT COORDINATESen
dc.typeArticle in Index Copernicusen
opu.citation.journalФілософія та гуманізмen
opu.citation.firstpage91en
opu.citation.lastpage98en
opu.citation.issue11en
Располагается в коллекциях:Філософія та гуманізм. Випуск 11

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12.pdf213.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.