Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12073
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМедведенко, Олег-
dc.date.accessioned2022-01-07T15:29:08Z-
dc.date.available2022-01-07T15:29:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМедведенко О. ІНТЕРАКТИВНА ЕТИКА У ВІДЕОІГРАХ: АНАЛІЗ СИМУЛЯЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ИНТЕРАКТИВНОГО ВИДУ МИСТЕЦТВА ТА ДУМОК У СИСТЕМІ “PREY”// філософія та гуманізм. № 13en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12073-
dc.description.abstractДане дослідження розбирає потенціал інтерактивного мистецтва у наданні людям нового досвіду який може забезпечити нетипові для реального життя обставини та дозволити розв’язувати нові розумові задачі, у цьому прикладі етичні та моральні. Також розглядається сюжет та його думки, такі як зміна когнітивних навичок, теоритична різниця понять між розумними видами та почуттям співчуття. Здійснюється порівняльний аналіз значення та виникнення моралі у житті людського суспільства за допомогою філософії, психології та нейробіології.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectІгрова індустрія, нейроетика, мораль, проблема “вагонетки”, трансгуманізмen
dc.titleІНТЕРАКТИВНА ЕТИКА У ВІДЕОІГРАХ: АНАЛІЗ СИМУЛЯЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ИНТЕРАКТИВНОГО ВИДУ МИСТЕЦТВА ТА ДУМОК У СИСТЕМІ “PREY”en
dc.title.alternativeINTERACTIVE ETHICS IN VIDEO GAMES: ANALYSIS OF SIMULATION POSSIBILITIES OF INTERACTIVE ART AND THOUGHTS OF “PREY” (2017)en
dc.typeArticle in Index Copernicusen
opu.citation.journalФілософія та гуманізмen
opu.citation.firstpage29en
opu.citation.lastpage36en
opu.citation.issue13en
Располагается в коллекциях:Філософія та гуманізм. Випуск 13

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6.pdf347.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.