Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12392
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧабан, Сергій Григорович-
dc.contributor.authorЧабан, Сергей Григорьевич-
dc.contributor.authorChaban, Sergey-
dc.contributor.authorПуріч, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorПурич, Дмитрий Александрович-
dc.contributor.authorPurich, Dmytro-
dc.date.accessioned2022-02-09T14:28:38Z-
dc.date.available2022-02-09T14:28:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧабан, С. Г., уклад. Методичні вказівки до лабораторних робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з дисципліни «Експлуатаційні властивості колісних транспортних засобів» : спец. 133 – Галузеве машинобудування, освіт. програма Комп’ютер. проектування та діагностика коліс. трансп. засобів / уклад. С. Г. Чабан, Д. О. Пуріч ; Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2022. – 48 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12392-
dc.description.abstractАвтомобілебудування по всьому світу постійно вдосконалюється, цьому сприяє бурхливий розвиток технологій і інновацій, таких як: введення в виробництво нових кольорових сплавів, пластмас, які майже не поступаються по своїх властивостях чорним сплавам; мікропроцесорного обладнання, створення гібридів та інші. Існують основні напрями розвитку, із-за яких конструкторам постійно доводиться удосконалювати конструкції автомобілів, і звичайно ще для того, щоб встигати за потребами покупців. До основних напрямів можна віднести такі як: економічні, соціальні та екологічні. Соціальні це в основному безпека і комфортабельність, задовольняючи які в конструкції автомобіля з'явилися системи стабілізації руху, АВС, ПБС та інші системи, які і забезпечили виконання і безпеки і комфортабельності керування автомобілем. До економічних напрямків розвитку в основному відносяться паливна економічність, яку можна досягати знову ж таки за допомогою нових технологій. Завдяки впровадженню в конструкцію автомобіля нових металевих сплавів, порошкових матеріалів і пластмас (вже в 90-х роках для середнього легкового автомобіля доводилося пластмас 174 кг) змогли досягти зниження ваги автомобіля, що дуже важливо, так як при зниженні ваги на 50-70 кг паливна економічність зростає на 2-3%. Зменшення аеродинамічної сили, при використанні більш обтічних кузовів автомобілів спроектованих за допомогою останніх програмних пакетів САПР. Екологічний напрям в наш час у зв'язку з такою великою кількістю автомобілів дуже сильно впливає на їх конструкцію і зокрема на двигун. Оскільки всі автомобілебудівні компанії зацікавлені у продажу своєї продукції, а допустимих норм (EURO1,2,3,4,5,6) по викидах становляться все більше, впроваджуються конструктивні заходи щодо зниження токсичності, вдосконаленню робочих процесів і використання менш токсичних палив. При проектуванні інженеру необхідно знати, які властивості необхідні КТЗ, щоб його можна було експлуатувати з найбільшою ефективністю. Інженеру з експлуатації знання експлуатаційних властивостей різних АТЗ дозволяють вибрати ті з них, які найбільшою мірою відповідають характеру вантажу, який підлягає перевезенню в конкретних умовах експлуатації. Це дає можливість виробити оптимальну стратегію перевезень, а також оптимальні методи підтримування експлуатаційних властивостей при технічному обслуговуванні та ремонті. Інженер з організації руху повинен знати, які властивості мають АТЗ на дорогах різних категорій з тим, щоб зменшити імовірність виникнення дорожньо-транспортних пригод. Виходячи з вище переліченого, цілью проведення лабораторних робіт являється закріплення теоретичних знань, формування вмінь та навиків по визначенню та розрахунках параметрів експлуатаційних властивостей за допомогою лінії діагностики легкових автомобілів Bosch SDL-260.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОПen
dc.titleМетодичні вказівки до лабораторних робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з дисципліни «Експлуатаційні властивості колісних транспортних засобів»en
dc.typePreprinten
opu.kafedraКафедра автомобільного транспорту та логістикиuk
opu.staff.idpurich.d.o@op.edu.uaen
opu.staff.ids.g.shaban@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Підручники, навчальні посібники каф. АТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МВ до лабор. бак..doc5.15 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.