Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12483
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПерпері, Людмила Михайлівна-
dc.contributor.authorПерпери, Людмила Михайловна-
dc.contributor.authorPerperi, Liudmyla-
dc.contributor.authorГолобородько, Ганна Михайлівна-
dc.contributor.authorГолобородько, Анна Михайловна-
dc.contributor.authorGoloborodko, Ganna-
dc.contributor.authorОборський, Геннадій Олександрович-
dc.contributor.authorОборский, Геннадий Александрович-
dc.contributor.authorOborskyi, Hennadii-
dc.contributor.authorГугнін, Володимир Павлович-
dc.contributor.authorГугнин, Владимир Павлович-
dc.contributor.authorGugnin, Vladimir-
dc.date.accessioned2022-04-02T15:47:28Z-
dc.date.available2022-04-02T15:47:28Z-
dc.date.issued2018-01-
dc.identifier.citationЗвіт з науково-дослідної роботи "Розробка методологічних засад принципів оцінювання якості освітніх послуг". РН № 0116U005787. Заключний звіт з НДР: 124 с., 10 рис., 6 табл., 2 дод., 41 джерело.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12483-
dc.description.abstractЗаключний звіт з НДР. Дослідження спрямовані на аналіз сучасного стану визначення методів та принципів оцінювання якості на основі проведеного аналізу оцінювання якості з урахуванням норм та правил, поширених у Європейській практиці та на основі отриманих результатів з підвищення результативності та ефективності системи управління з використанням концепції якості TQM, циклу Шухарта-Демінга PDCA, процесного підходу та ризик-орієнтованого мислення, з урахуванням тенденцій розвитку освітньої галузі. Результати роботи використовувались при розробці методичного супроводу процесів проектування освітньої діяльності та розробки освітніх програм, аналізу та оцінки за результатами освітньої діяльності. Забезпечено впровадження розробок у процеси діяльності Одеського національного політехнічного університету для поліпшення надання освітніх послуг. Відповідність результатів дослідження підтверджена використанням в практичній діяльності центру із забезпечення якості вищої освіти Одеського національного політехнічного університету.en
dc.language.isouken
dc.subjectякість освітніх послугen
dc.subjectоцінювання якостіen
dc.subjectзабезпечення якостіen
dc.subjectстандартиen
dc.subjectпроцесний підхідen
dc.subjectполіпшенняen
dc.titleЗвіт з науково-дослідної роботи "Розробка методологічних засад принципів оцінювання якості освітніх послуг"en
dc.typeTechnical Reporten
opu.citation.firstpage1en
opu.citation.lastpage124en
opu.staff.idperperi.l.m@op.edu.uaen
opu.staff.idgoloborodko.g.m@op.edu.uaen
opu.staff.idoborsky@op.edu.uaen
opu.staff.idgugnin@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ЦТІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Заключний звіт 133_31 05.01.2018.doc.pdfДослідження спрямовані на аналіз сучасного стану визначення методів та принципів оцінювання якості на основі проведеного аналізу оцінювання якості з урахуванням норм та правил, поширених у Європейській практиці та на основі отриманних результатів з підвищення результативності та ефективності системи управління з використанням концепції якості TQM, циклу Шухарта-Демінга PDCA, процесного підходу та ризик-орієнтованого мислення, з урахуванням тенденцій розвитку освітньої галузі.10.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.