Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12584
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДонецкова, Валерія Андріївна-
dc.contributor.authorDonetskova, Valeriia-
dc.contributor.authorПродіус, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorProdius, Oksana-
dc.date.accessioned2022-05-19T17:41:04Z-
dc.date.available2022-05-19T17:41:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДонецкова, В. А. Особливості впровадження інструментів діджитал-маркетингу / В. А. Донецкова ; наук. керівник О. І. Продіус // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 131-132.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12584-
dc.description.abstractВ умовах постійного збільшення користувачів мережі Інтернет зростає необхідність формування сучасного маркетингового інструментарію, що дозволяє використовувати Інтернет-ресурси для комунікацій зі споживачами, підвищення їх інформованості з метою просування товарів і послуг. Розвиток Інтернет-технологій дозволяє персоналізувати маркетингові комунікації, тобто встановлювати прямий безпосередній контакт з кожним окремим користувачем та налаштувати свою систему маркетингових комунікацій на потреби індивідуальних користувачів, здійснити налаштування комунікацій та інших елементів маркетинг-міксу підприємства.en
dc.description.abstractWith the constant increase in Internet users, there is a growing need for modern marketing tools that allow you to use Internet resources to communicate with consumers, increase their awareness in order to promote goods and services. The development of Internet technologies allows you to personalize marketing communications, ie to establish direct contact with each individual user and adjust your marketing communications system to the needs of individual users, customize communications and other elements of the marketing mix of the enterprise.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса, ОПen
dc.subjectінтернет-маркетингen
dc.subjectканали діджитал-маркетингуen
dc.subjectдіджитал-маркетингen
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectдіджитал-інструментиen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectdigital toolsen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectdigital marketing channelsen
dc.titleОсобливості впровадження інструментів діджитал-маркетингуen
dc.title.alternativeFeatures of introduction of digital marketing toolsen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра менеджменту ім. І.П. Продіусаuk
opu.citation.firstpage131en
opu.citation.lastpage132en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-магістрантівen
opu.staff.ido.i.prodius@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. менеджменту
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
131-132-Donetskova.docx8.63 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.