Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13059
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛесюк, Владислав Миколайович-
dc.date.accessioned2022-10-31T07:50:03Z-
dc.date.available2022-10-31T07:50:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13059-
dc.description.abstractВ ході виконання кваліфікаційної роботи проведено аналіз предметної області, проаналізовано існуючі аналоги. Побудована модель алгоритма адаптивного круїз контролю, методом мереж Петрі . Було вдосконалено процедуру круїз контролю. Новий алгоритм був з модельований мережами Петрі, були проведені матричні рівняння, які описують зміну векторів при здійснені переходу мітки в мережі Новий алгоритм коротше за попередній на один крок. Його перевага полягає втому що при повороті чи гальмуванні адаптивний круїз контроль не вимикається а залишається ввімкнутою, і після відпускання кнопки гальмування розганяється до встановленої швидкості, при цьому у оператора залишається можливість вимкнути круїз контроль в ручну. Це особливо корисно для керованих мобільних роботів, яким треба багато пересуватись в різних напрямках.en
dc.language.isouken
dc.subjectадаптивний круїз контрольen
dc.subjectмобільний роботen
dc.titleДослідження методів забезпечення адаптивного круіз контроля для мобільного роботаen
dc.title.alternativeResearch of methods of providing mobile robot adaptive cruise controlen
dc.typeOtheren
Располагается в коллекциях:Роботи бакалаврів та магістрів каф. КС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кваліфікаційна_робота_магістра_Владислав Миколайович Лесюк.pdfКваліфікаційна робота магістра. Владислав Миколайович Лесюк1.29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.