Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13735
Название: Фокусне формування інноваційно-інформаційної основи стратегії управління промисловим підприємством в економіці знань
Другие названия: Innovation and information basis focus formation of industrial enterprise management strategy in knowledge economy
Авторы: Му Цзяньмін
Mu Jianming
Ключевые слова: focus
formation
innovation and information
strategy
management
enterprise
economy
фокус
формування
інноваційно-інформаційна
стратегія
управління
підприємство
економіка
Дата публикации: 10-Фев-2021
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Му Цзяньмін. Фокусне формування інноваційно-інформаційної основи стратегії управління промисловим підприємством в економіці знань / Му Цзяньмін // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2021. – № 1 (15). – С. 113–121.
Краткий осмотр (реферат): Innovation and information have recently become important factors in the development of industrial production, stimulating the growth of its knowledge intensity, and their commercialization has become a mandatory part of the economy. This requires appropriate changes in the management strategy of the industrial enterprise. The management strategy in the knowledge economy should not only take into account such circumstances, but also introduce new ways and mechanisms to use the opportunities of the external environment to ensure the development of the enterprise. Given the lack of own resources, this requires the full use of the opportunities of the external environment and potential business partners, whose circle has expanded significantly. Criteria for finding and selecting business partners for sharing resources of the external environment that will allow them to develop and function effectively on the basis of coordination of strategies of the development and balance of interests are necessary.
Інновації та інформація останнім часом перетворилися на важливі чинники розвитку промислового виробництва, що стимулюють зростання його наукоємності, а їх комерціалізація стала обов’язковою частиною економіки. Це потребує відповідних змін стратегії управління промисловим підприємством. Cтратегія управління в економіці знань має не лише враховувати такі обставини, а й запроваджувати нові шляхи і механізми використання можливостей зовнішнього середовища для забезпечення розвитку підприємства. За умов нестачі власних ресурсів для цього потрібно максимально повно використовувати можливості зовнішнього середовища та потенційних бізнес-партнерів, коло яких значно розширилося. Потрібні критерії пошуку та вибору бізнес-партнерів для спільного використання ресурсів зовнішнього середовища, які дозволятимуть їм розвиватися і ефективно функціонувати на основі узгодження стратегій свого розвитку і балансування інтересів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): 10.15276/EJ.01.2021.14
10.5281/zenodo.5201648
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13735
ISSN: 2521-6384 (Online)
2521-103X (Print)
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 1 (15), 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
113.pdf719.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.