Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13971
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлимова, Єлизавета Ігорівна-
dc.contributor.authorKlymova, Yelyzaveta-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorKirnosova, Marina-
dc.date.accessioned2023-07-14T12:44:17Z-
dc.date.available2023-07-14T12:44:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКлимова, Є. І. Брендинг як основний інструмент маркетингу / Є. І. Климова ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 317-318.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13971-
dc.description.abstractРозглянуто складові та переваги брендингу як одного з найважливіших інструментів маркетингу. Актуальність брендингу в сучасному світі надзвичайно важлива і постійно зростає, оскільки останній допомагає створити емоційний зв'язок зі споживачами та сприяє залученню нових клієнтів. Він дозволяє створити позитивне враження, підвищити довіру та виокремитися з-поміж конкурентів, створюючи унікальну ідентичність.en
dc.description.abstractThe components and advantages of branding as one of the most important marketing tools are considered. The relevance of branding in today's world is extremely important and constantly growing, as the latter helps to create an emotional connection with consumers and helps attract new customers. It allows you to create a positive impression, increase trust and stand out from the competition, creating a unique identity.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectбрендингen
dc.subjectбрендen
dc.subjectемоціїen
dc.subjectасоціаціїen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectконкурентиen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectbranden
dc.subjectemotionsen
dc.subjectassociationsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcompetitorsen
dc.titleБрендинг як основний інструмент маркетингуen
dc.title.alternativeBranding as the main marketing toolen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage317en
opu.citation.lastpage318en
opu.citation.conferenceТези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
opu.conference.dates10-17 травня 2023 р.en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
317-318-Klymova.doc41 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.