Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13972
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛаріна, Юлія Вікторівна-
dc.contributor.authorLarina, Yuliia-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna-
dc.date.accessioned2023-07-15T10:22:44Z-
dc.date.available2023-07-15T10:22:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛаріна, Ю. В. Сучасні тенденції розвитку брендингу / Ю. В. Ларіна ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 319-321.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13972-
dc.description.abstractДосліджено необхідність розвитку та сучасні тенденції брендингу які постають у вигляді: емоційного зв'язка, персоналізації та індивідуалізації, соціальній відповідальністі і стійкості, цифровій трансформації, омніканальністі тощо. Так як брендинг є динамічною галуззю, яка піддається змінам і вимагає адаптації до змін у технологіях, поведінці споживачів і соціокультурній динаміці, то для дослідження його тенденцій проводять аналіз ринку та конкурентноспроможності.en
dc.description.abstractТhe need for development and modern trends of branding that appear in the form of: emotional connection, personalization and individualization, social responsibility and sustainability, digital transformation, omnichannel, etc. have been studied. Since branding is a dynamic industry that is subject to change and requires adaptation to changes in technology, consumer behavior and socio-cultural dynamics, market and competitiveness analysis is conducted to study its trends.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectбрендингen
dc.subjectспоживачіen
dc.subjectтенденціїen
dc.subjectтехнологіїen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectconsumersen
dc.subjecttrendsen
dc.subjecttechnologyen
dc.titleСучасні тенденції розвитку брендингуen
dc.title.alternativeModern tendencies in branding developmenten
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage319en
opu.citation.lastpage321en
opu.citation.conferenceТези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
opu.conference.dates10-17 травня 2023 р.en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
319-321-Larina.doc44.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.