Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13986
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГлазкова, Єлізавета Едуардівна-
dc.date.accessioned2023-07-18T10:49:10Z-
dc.date.available2023-07-18T10:49:10Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13986-
dc.description.abstractГлазкова Єлизавета Едуардівна. Удосконалення управління маркетинговою комунікаційною політикою організації. Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Комунікаційна політика як складовий елемент маркетингу»: досліджено сутність та завдання комунікаційної політики; надано основні інструменти маркетингової комунікаційної політики; розглянуто інтегровані маркетингові комунікації. У другому розділі «Дослідження діяльності АН «Президент»: надана загальна характеристика АН «Президент»; організаційна структура підприємства; проведено аналіз маркетингової діяльності АН «Президент». У третьому розділі «Удосконалення комунікаційної політики АН «Президент», обґрунтовано формування політики комунікації та заходи вдосконалення комунікаційної політики АН «Президент».en
dc.subjectмаркетинг, управління маркетингом організації, комунікаційна політика, маркетингові комунікації, маркетингові стратегіїen
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою комунікаційною політикою організаціїen
dc.title.alternativeImprovement of management of marketing communication policy of the organizationen
dc.typeOtheren
Располагается в коллекциях:Роботи бакалаврів та магістрів каф. МФБТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Глазкова_Є.Е., 2023.doc3.86 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.