Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13989
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄрєшков, Данило Сергійович-
dc.date.accessioned2023-07-18T10:49:59Z-
dc.date.available2023-07-18T10:49:59Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13989-
dc.description.abstractЄрєшков Данило Сергійович. – Формування стратегії просування продукції підприємства за допомогою інструментів SMM. Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» - Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Теоретичні аспекти стратегії просування продукції підприємства за допомогою SMM-інструментів» було розглянуто поняття та місце стратегії просування продукції у діяльності підприємства, досліджено SMM-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції підприємства, виявлено особливості процесу формування стратегії SMM-просування продукції підприємства. У другому розділі «Дослідження та аналіз господарської діяльності та стратегії просування продукції ТОВ «Акварум» було досліджено орагнізаційні особливості ТОВ «Акварум», проаналізовано та оцінено господарську діяльності ТОВ «Акварум», проаналізованоі існуючу стратегію просування продукції. У третьому рлзділі «Розробка стратегії просування продукції ТОВ «Акварум» з використанням інструментів SMM-маркетинг» було розроблено стратегію просування продукції з використанням запропонованих інструментів SMM-маркетингу, зроблено оцінку економічної ефективності запропонованої стратегії просування продукції підприємства.en
dc.subjectстратегія, SMM, маркетинг, просування, продукція, послуги, підприємство, господарська діяльність, SMM-інструменти, організаційні особливості, рентабельність, ефективність, продуктивністьen
dc.titleФормування стратегії просування продукції підприємства за допомогою інструментів SMMen
dc.title.alternativeFormation of a strategy for promoting enterprise products using SMM toolsen
dc.typeOtheren
Располагается в коллекциях:Роботи бакалаврів та магістрів каф. МФБТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Єрєшков_Д.С., 2023.doc2.94 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.