Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14009
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравчук, Світлана Фарітівна-
dc.date.accessioned2023-07-18T10:55:33Z-
dc.date.available2023-07-18T10:55:33Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14009-
dc.description.abstractКравчук С. Ф. Формування методів підвищення іміджу підприємства. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 73 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Теоретичні підходи до формування іміджу підприємства»: сутність поняття «імідж» та його значення для функціонування підприємства; методи формування іміджу підприємства; міжнародний досвід формування іміджу підприємства. У другому розділі «Формування іміджу ТОВ «Нова Пошта»: характеристика діяльності підприємства, фінансові результати діяльності підприємства, імідж підприємства: історія формування та сучасні реалії. У третьому розділ «Впровадження сучасних методів підвищення іміджу ТОВ «Нова Пошта»: напрямки підвищення іміджу підприємства; заходи щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій для формування позитивного іміджу підприємства.en
dc.subjectімідж підприємства, комунікації, маркетинг, методи підвищення іміджуen
dc.titleФормування методів підвищення іміджу підприємстваen
dc.title.alternativeFormation of methods of improving the image of the enterpriseen
dc.typeOtheren
Располагается в коллекциях:Роботи бакалаврів та магістрів каф. МФБТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравчук_С.Ф., 2023.doc6.38 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.