Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14403
Название: Переваги та ризики стратегій розширення та розтягування бренду
Другие названия: Benefits and risks of brand extension and stretching strategies
Авторы: Булгару, Ірина Валеріївна
Bulharu, Iryna Valerievna
Кірносова, Марина Василівна
Kirnosova, Maryna Vasylivna
Ключевые слова: бренд
стратегія розтягування бренду
товар
стратегія розширеннябренду
імідж
brand
image
brand stretching strategy
product
brand extension strategy
Дата публикации: 2024
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Булгару І. В. Переваги та ризики стратегій розширення та розтягування бренду / Ірина Валеріївна Булгару ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 48-50.
Краткий осмотр (реферат): Бренд вважається ключовим стратегічним активом підприємства, а стратегія його розвитку виступає ефективним інструментом управління конкурентоспроможністю. Розширення бренду або капіталу бренду, є важливою складовою стратегії управління активами. Це процес випуску нових продуктів під відомою торговою маркою з використанням її сильних сторін для задоволення потреб споживачів, при цьому це також ефективний спосіб розвитку та випередження конкурентів. За умови продуманої реалізації, вони є потужним інструментом для використання капіталу бренду, розширення ринків і стимулювання зростання. Розглянуто переваги та ризики стратегій розширення та розтягування бренду, передумови їх використання.
A brand is considered a key strategic asset of an enterprise, and its development strategy is an effective tool for managing competitiveness. Brand extension, or brand equity, is an important component of an asset management strategy. This is the process of launching new products under a well-known brand name using its strengths to meet consumer needs, while it is also an effective way to develop and stay ahead of competitors. When executed well, they are a powerful tool for leveraging brand equity, expanding markets and driving growth. Advantages and risks of brand expansion and stretching strategies, prerequisites for their use are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14403
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
48-50-Bulharu.docx25.24 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.