Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14407
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГричан, Яна Вікторівна-
dc.contributor.authorHrychan, Yana Viktorivna-
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana Ivanivna-
dc.date.accessioned2024-05-23T09:03:05Z-
dc.date.available2024-05-23T09:03:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГричан Я. В. Особливості маркетингової політики торгівельного підприємства в Україні / Яна Вікторівна Гричан ; наук. керівник Оксана Іванівна Яшкіна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 54-57.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14407-
dc.description.abstractДослідження зосереджене на вивченні особливостей маркетингової політики торговельного підприємства в Україні. Зокрема, у роботі проаналізовано сучасний стан торговельних підприємств на українському ринку, виявлено основні тенденції та виклики, що впливають на їх маркетингову стратегію. Розглянуто ключові аспекти маркетингової політики, зокрема сегментацію ринку, позиціонування бренду, ціноутворення, просування та рекламу, а також взаємозв'язок забезпечення якості товарів та послуг. На основі зібраних даних та аналізу розроблено рекомендації щодо оптимізації маркетингової політики торговельного підприємства з урахуванням специфіки українського ринку та його особливостей.en
dc.description.abstracthe study is focused on the study of the peculiarities of the marketing policy of a trading company in Ukraine. In particular, the paper analyzes the current state of trade enterprises on the Ukrainian market, reveals the main trends and challenges affecting their marketing strategy. The key aspects of marketing policy are considered, in particular: market segmentation, brand positioning, pricing, promotion and advertising, as well as the relationship between ensuring the quality of goods and services. Based on the collected data and analysis, recommendations were developed to optimize the marketing policy of the trading company, taking into account the specifics of the Ukrainian market and its features.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectвнутрішня торгівляen
dc.subjectуправлінняen
dc.subjectтоварна політикаen
dc.subjectосновні ціліen
dc.subjectмаркетингова стратегіяen
dc.subjectпоказники діяльностіen
dc.subjectсистема цілейen
dc.subjectоцінка ефективностіen
dc.subjectdomestic tradeen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectcommodity policyen
dc.subjectmain goalsen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectactivity indicatorsen
dc.subjectsystem of goalsen
dc.subjectassessment of efficiencyen
dc.titleОсобливості маркетингової політики торгівельного підприємства в Україніen
dc.title.alternativeFeatures of the marketing policy of trading enterprises in Ukraineen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage54en
opu.citation.lastpage57en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки"en
opu.staff.idyashkina@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
54-57-Hrychan.docx37.16 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.