Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14410
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКатречко, Катерина Максимівна-
dc.contributor.authorKatrechko, Kateryna Maksymivna-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna Vasylivna-
dc.date.accessioned2024-05-23T09:49:06Z-
dc.date.available2024-05-23T09:49:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКатречко К. М. Процес розробки імені та логотипу бренду / Катерина Максимівна Катречко ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 64-65en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14410-
dc.description.abstractПроцес розробки імені та логотипу бренду є ключовим етапом у будівництві його ідентичності та визначенні позиціонування на ринку. Він охоплює послідовні стратегічні рішення та творчі зусилля, спрямовані на створення образу, який відповідає цілям компанії та привертає увагу цільової аудиторії. Ім'я та логотип виступають важливими елементами брендингу, які допомагають відрізняти компанію від конкурентів, створюючи унікальну ідентичність і запам'ятовуваність серед споживачів. Вірно обрані ім'я та логотип можуть стимулювати продажі, зміцнювати лояльність клієнтів та сприяти розвитку бренду в цілому.en
dc.description.abstractThe development process of a brand name and logo is a pivotal stage in establishing its identity and positioning in the market. It encompasses sequential strategic decisions and creative efforts aimed at creating an image that aligns with the company's objectives and captures the attention of the target audience. The brand name and logo are essential elements of branding, helping to differentiate the company from competitors and creating a unique identity and memorability among consumers. Well-chosen brand name and logo can stimulate sales, strengthen customer loyalty, and contribute to the overall development of the brand.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectбрендen
dc.subjectсприйняття споживачівen
dc.subjectім'я брендуen
dc.subjectкультурні особливостіen
dc.subjectлоготип брендуen
dc.subjectпсихологічний вплив брендуen
dc.subjectметоди розробки іменіen
dc.subjectстратегії розробки логотипуen
dc.subjectbranden
dc.subjectconsumer perceptionen
dc.subjectbrand nameen
dc.subjectcultural characteristicsen
dc.subjectbrand logoen
dc.subjectpsychological impact of the branden
dc.subjectmethods of name developmenten
dc.subjectlogo development strategiesen
dc.titleПроцес розробки імені та логотипу брендуen
dc.title.alternativeDevelopment process of brand name and logotypeen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage64en
opu.citation.lastpage65en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки"en
opu.staff.idm.v.kirnosova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
64-65-Katrechko.docx20.25 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.