Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14442
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНаніш, Юлія Іванівна-
dc.contributor.authorNanish, Yulia Ivanivna-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna Vasylivna-
dc.date.accessioned2024-05-28T08:41:37Z-
dc.date.available2024-05-28T08:41:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНаніш Ю. І. Інструменти інтернет-маркетингу в просуванні закладів громадського харчування / Юлія Іванівна Наніш ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 76-77.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14442-
dc.description.abstractРепутація ресторану визначається не лише якістю кухні, але й маркетинговою стратегією, яка сприяє створенню позитивного образу бренда. Перш ніж спробувати страви, люди повинні знайти заклад та захотіти провести у ньому час. Оскільки більшість цільової аудиторії активно використовує Інтернет, вони шукають місця для відпочинку та харчування, переглядаючи огляди, рекомендації та відгуки.en
dc.description.abstractA restaurant's reputation is enhanced not only by its cuisine, but also by its marketing strategy, which contributes to the creation of a positive brand image. Before trying the dishes, people have to find the place and want to spend time there. In addition, the majority of the target audience actively uses the Internet, they search for places to relax and eat by looking at reviews, recommendations and reviews.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectІнтернет-маркетингen
dc.subjectзаклад громадського харчуванняen
dc.subjectпросуванняen
dc.subjectаудиторіяen
dc.subjectInternetmarketingen
dc.subjectcateringestablishmenten
dc.subjectpromotionen
dc.subjectaudienceen
dc.titleІнструменти інтернет-маркетингу в просуванні закладів громадського харчуванняen
dc.title.alternativeInternet marketing tools in the promotion of catering institutionsen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage76en
opu.citation.lastpage77en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки"en
opu.staff.idm.v.kirnosova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
76-77-Nanish.docx22.58 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.