Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14563
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТкачьов, О. А.-
dc.contributor.authorТкачьов, А. В.-
dc.contributor.authorTkachov, A. V.-
dc.contributor.authorTkachov, O. A.-
dc.date.accessioned2024-08-20T02:45:20Z-
dc.date.available2024-08-20T02:45:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТкачьов О. А. ВПЛИВ ХАРАКТЕРУ ДІЇ ЗОВНІШНЬОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ЖОРСТКІСТЬ ГОЛОВНИХ БАЛОК МОСТОВИХ КРАНІВ / О. А. Ткачьов, А. В. Ткачьов // Підйомно-транспортна техніка, №1 (62), 2020. - 51-60.en
dc.identifier.issn2311-0368 (Print)-
dc.identifier.issn2409-1049 (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14563-
dc.description.abstractВ даній роботі розглядаються питання, які пов’язані з з підвищенням несучої здатності прольотних балок кранів мостового типу методом попереднього напруження. Розв’язок задачі полягає у використанні нового схемного рішення по розвантаженню головних балок крана та дослідженню їх статичної жорсткості за будь-якого місця тимчасового навантаження. Наведена математична модель мостового крана із заздалегідь напруженими балками, яка базується на загальній теорії стійкості пружних систем. В даній роботі були отримані рівняння кривої прогинів цієї балки, які дозволили розглянути та проаналізувати вплив ексцентрично подовжніх сил на її напружено-деформований стан. За результатами отриманих рівнянь було проведено дослідження статичної жорсткості головної балки в залежності від характеру дії зовнішнього тимчасового навантаження. Аналіз отриманих результатів виявив, що використання запропонованого схемного рішення дозволяє до мінімуму зменшити вигини прольотної будівлі при знаходженні візка з вантажем над опорою. Крім того, виявлено, що при роботі мостового крана з вантажем у середині прольоту прогини прольотної будови не виходять за межі регламентованих прогинів звичайного кранового моста. Що позитивно впливає на деформаційний стан головної балки та полегшує роботу крана в цілому. Отримані у даній роботі результати можуть бути у подальшому використані для модернізації кранів з метою підвищення їх вантажопідйомності, поширення терміна їх служби без демонтажу, а також для вдосконалення існуючих конструкцій та інженерних методів розрахунку як на стадіях їх проектування, так і в умовах реальної експлуатації.This paper addresses issues related to the load-bearing capacity of pre-tensioned bridge cranes. The solution is to use a new circuit solution to unload the main beams of the crane and to study their static rigidity at any place of temporary loading. A mathematical model of a bridge crane with prestressed beams is presented, which is based on the general theory of stability of elastic systems. In this paper, we obtained equations of the curve of deflections of this beam, which allowed us to consider and analyze the influence of eccentrically longitudinal forces on its stress-strain state. According to the results of the obtained equations, the study of the static stiffness of the main beam, depending on the nature of the external temporary load. An analysis of the results revealed that the use of the proposed circuit solution minimizes the curvatures of the overhead structure when finding a trolley with a load above the support. In addition, it was found that when working a bridge crane with cargo in the middle of the span, the deflections of the span structure do not go beyond the regulated deflections of a conventional crane bridge. This has a positive effect on the deformation state of the main beam and facilitates the operation of the crane as a whole. The results obtained in this work can be further used to upgrade cranes to increase their load capacity, extend their service life without dismantling, as well as to improve existing structures and engineering calculation methods both during their design stages and under actual operating conditions.en
dc.language.isouken
dc.subjectмостовий кранen
dc.subjectдеформаційний станen
dc.subjectнесуча здатністьen
dc.subjectпопереднє напруженняen
dc.subjectголовні балкиen
dc.subjectстатична жорсткістьen
dc.subjectbridge craneen
dc.subjectdeformation stateen
dc.subjectload carrying capacityen
dc.subjectprevious stressesen
dc.subjectmain beamsen
dc.subjectstatic stiffnessen
dc.titleВПЛИВ ХАРАКТЕРУ ДІЇ ЗОВНІШНЬОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ЖОРСТКІСТЬ ГОЛОВНИХ БАЛОК МОСТОВИХ КРАНІВen
dc.title.alternativeINFLUENCE NATURE EXTERNAL LOAD INFLUENCE ON THE RIGIDITY OF MAJOR BEAMSen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalПідйомно-транспортна технікаen
opu.citation.firstpage51en
opu.citation.lastpage60en
opu.citation.issue№1 (62)en
opu.staff.idnechepurenko.i.s@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Підйомно-транспортна техніка, № 1 (62), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2020-1-62-05 (1).pdf456.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.