Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14571
Название: РОЗРОБКА МЕТОДУ МОНІТОРИНГУ ПРОСЛИЗАННЯ СПОЛУЧЕНИХ СТРІЧОК СКЛАДНОГО КОНВЕЄРУ
Другие названия: DEVELOPMENT OF THE METHOD OF MONITORING THE SLIPPING OF A COMPLETE CONVEYOR COUPLING TAPES
Авторы: Семенюк, В. Ф.
Дерев’янченко, О. Г.
Вудвуд, О. М.
Лінгур, В. М.
Semenjuk V.
Vudvud O.
Ключевые слова: моніторинг технічних систем
визначення ознак контурів маркерів
прослизання стрічок
маркери
цифрові камери
обробка зображень
виділення контурів маркерів
monitoring of technical systems
marker contour sign detection
conveyor tapes slippage
markers
digital cameras
image processing
marker contour selection
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Семенюк В. Ф. РОЗРОБКА МЕТОДУ МОНІТОРИНГУ ПРОСЛИЗАННЯ СПОЛУЧЕНИХ СТРІЧОК СКЛАДНОГО КОНВЕЄРУ / В. Ф. Семенюк, О. Г. Дерев'янченко, О. М. Вудвуд, В. М. Лінгур // Підйомно-транспортна техніка, №1 (62), 2020. - 111-121.
Краткий осмотр (реферат): В даній статті наведено деякі результати розробки методу моніторингу прослизання (зміщення, зсуву) сполучених стрічок складного конвеєру. Наявність прослизання викликає відповідні відмови та простої. Тому необхідність моніторингу відсутності чи появи цього ефекту очевидна. У сучасному будівництві, промисловості та інших областях широке використання знаходять конвеєри різноманітного типу. Характерним прикладом є конвеєри у складі ліній напив-автоматичної чи автоматичної зборки. Одним з типів конвеєрів є ті, що складаються з декількох взаємодіючих стрічок - “складні” конвеєри. Однією з важливих ознак промисловості рівня “Індустрія – 4” є створення нових методів та систем моніторингу технологічних систем та процесів, у тому числі – з використанням систем технічного зору Уявляється доцільною розробка таких систем і для сучасних конвеєрів. Для проведення моніторингу складного конвеєру на торцеві поверхні його стрічок пропонується заздалегідь наносити маркери (наприклад – у вигляді чорних чи кольорових прямокутників), відстань між якими визначається в залежності від швидкості руху конвеєру та ряду інших факторів. Повздовж конвеєру монтуються дві чи декілька цифрових камер, поле зору кожної з яких перекриває загальну товщину обох стрічок конвеєру. Пропонується періодично реєструвати цифрові зображення зон маркерів стрічок кожною з камер, визначати відстань між маркерами та порівнювати їх. На основі цього порівняння приймається рішення про наявність чи відсутність прослизання. По даним моніторингу буде виконуватись автоматична корекція взаємного положення стрічок з використання їх приводів. Якщо прослизання в системі двох сполучених стрічок конвеєра відбувається поступово - через N робочих циклів руху (цикл: робочий хід – холостий хід) - його можливо відстежити шляхом обробки зображення вже від першої цифрової камери та підтвердити шляхом обробки зображення від другої цифрової камери. This article presents some results of developing a method of monitoring the slip of interconnected tapes of a complex conveyor. Thepresence of slippage causes corresponding failures and downtime. Therefore, the need to monitor the absence or occurrence of this effect is obvious. Conveyors of various types are widely used in modern construction, industry and other areas. A typical example is conveyors as part of a line of automatic assembly. One type of conveyor is one that consists of several interacting tapes - "complex" conveyors. One of the important features of industry level 4 is the creation of new methods and systems for monitoring technological systems and processes, including the use of technical systems. It seems appropriate to develop such systems for modern conveyors. To monitor a complex conveyor on the end surface of its tapes it is suggested to apply markers in advance (for example - in the form of black or colored rectangles), the distance between which is determined depending on the speed of movement of the conveyor and several other factors. Two or more digital cameras are mounted along the conveyor, each of which overlaps the total thickness of both conveyor tapes. It is suggested to periodically record digital images of the tape marker zones of each camera, determine the distance between the markers and compare them. Based on this comparison, a decision is made about the presence or absence of slippage. According to the monitoring, the automatic correction of the relative position of the tapes with the use of their actuators will be performed. If slippage in a system of two connected conveyor tapes occurs gradually - through N duty cycles (cycle: stroke - idle) - it can be tracked by image processing from the first digital camera and confirmed by image processing from the second digital camera.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14571
ISSN: 2311-0368 (Print)
2409-1049 (Online)
Располагается в коллекциях:Підйомно-транспортна техніка, № 1 (62), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2020-1-62-10.pdf779.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.