Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14726
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГусаріна, Н. В.-
dc.contributor.authorБрадул, К. С.-
dc.contributor.authorHusarina, N. V.-
dc.contributor.authorBradul, K. S.-
dc.date.accessioned2024-11-04T13:53:34Z-
dc.date.available2024-11-04T13:53:34Z-
dc.date.issued2024-05-24-
dc.identifier.citationГусаріна Н.В. Дослідження результатів реформи освіти в умовах децентралізації в Україні / Н.В. Гусаріна, К.С. Брадул // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 3 (29). – С. 5-11.en
dc.identifier.issn2521-6384-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14726-
dc.description.abstractГалузь освіти та питання її реформування є одним з пріоритетних напрямів державної політики. У статті визначено, що освіта відіграє особливу роль у суспільстві, а тому проведено дослідження початкових напрямів реформування освітньої системи в Україні. Проаналізовано ключову реформу Міністерства освіти і науки, яка називається Нова українська школа, а також підкреслені основні чинники, що повільнюють темп її розвитку. Описано основну тенденцію удосконалення менеджменту освітніх мереж та надано розподіл опорних шкіл у розрізі областей станом на кінець 2022 року в Україні. Здійснено порівняння моделей фінансового забезпечення освітньої мережі до та після реформи, а також проаналізовано бюджет для розвитку освіти і науки за період 2021-2023 років в Україні.en
dc.description.abstractThe education sector and the issue of its reform is one of the priority areas of state policy. The article determines that education plays a special role in society, and therefore a study of the initial directions of reforming the educational system in Ukraine is carried out. The key reform of the Ministry of Education and Science, called the New Ukrainian School, is analyzed, and the main factors that slow down the pace of its development are emphasized. The main tendency of improving the management of educational networks is described and the distribution of hub schools by region as of the end of 2022 in Ukraine is provided. The author compares the models of financial support for the educational network before and after the reform, and analyzes the budget for the development of education and science for the period 2021-2023 in Ukraine.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectосвітаen
dc.subjectреформа освітиen
dc.subjectосвітня галузьen
dc.subjectосвітня мережаen
dc.subjecteducationen
dc.subjecteducation reformen
dc.subjecteducational sectoren
dc.subjecteducational networken
dc.titleДослідження результатів реформи освіти в умовах децентралізації в Україніen
dc.title.alternativeResearch of the Results of Education Reform in the Context of Decentralization in Ukraine.en
dc.typeArticleen
opu.citation.journalEconomic journal Odessa polytechnic universityen
opu.citation.firstpage5en
opu.citation.lastpage11en
opu.citation.issue№3(29), 2024en
opu.staff.idhusarina.n.v@op.edu.uaen
opu.staff.idbradul.8894994@stud.op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 3 (29), 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5.pdf441.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.