Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14937
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМайстренко, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-12T15:15:38Z-
dc.date.available2025-02-12T15:15:38Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.issnУДК 378.14:001.89:371ю133-057.875(08)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14937-
dc.description.abstractМетою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є читання, говоріння, письмо та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Методи навчання не є простими алгоритмізованими одиницями, їх раціональне та вмотивоване використання на заняттях з англійської мови вимагає креативного підходу з боку викладача [3, с. 273]. Ці форми роботи оптимізують навчальний процес. Оптимізація (від лат. оptimus – «найкращий») у загальному значенні означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанта з безлічі можливих умов, засобів, дій і т. п. Адже якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання найкращих сучасних освітніх технологій.en
dc.language.isouken
dc.publisherСуми: СумДПУ ім. А. С. Макаренкаen
dc.title«Інновації в навчальному процесі викладання іноземних мов»en
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage30en
opu.citation.lastpage32en
opu.citation.conferenceНаукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2023)en
opu.staff.idmaistrenko.l.v@op.edu.uaen
opu.conference.dates7-8 грудняen
Располагается в коллекциях:Статті каф. АФП

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник Тези Суми 2023 Майстренко Л.В..pdfМетою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є читання, говоріння, письмо та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Методи навчання не є простими алгоритмізованими одиницями, їх раціональне та вмотивоване використання на заняттях з англійської мови вимагає креативного підходу з боку викладача [3, с. 273]. Ці форми роботи оптимізують навчальний процес. Оптимізація (від лат. оptimus – «найкращий») у загальному значенні означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанта з безлічі можливих умов, засобів, дій і т. п. Адже якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання найкращих сучасних освітніх технологій.4.72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.