Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14937
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Майстренко, Людмила Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-12T15:15:38Z | - |
dc.date.available | 2025-02-12T15:15:38Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.issn | УДК 378.14:001.89:371ю133-057.875(08) | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14937 | - |
dc.description.abstract | Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є читання, говоріння, письмо та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Методи навчання не є простими алгоритмізованими одиницями, їх раціональне та вмотивоване використання на заняттях з англійської мови вимагає креативного підходу з боку викладача [3, с. 273]. Ці форми роботи оптимізують навчальний процес. Оптимізація (від лат. оptimus – «найкращий») у загальному значенні означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанта з безлічі можливих умов, засобів, дій і т. п. Адже якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання найкращих сучасних освітніх технологій. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка | en |
dc.title | «Інновації в навчальному процесі викладання іноземних мов» | en |
dc.type | Conference proceedings | en |
opu.citation.firstpage | 30 | en |
opu.citation.lastpage | 32 | en |
opu.citation.conference | Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2023) | en |
opu.staff.id | maistrenko.l.v@op.edu.ua | en |
opu.conference.dates | 7-8 грудня | en |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. АФП |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник Тези Суми 2023 Майстренко Л.В..pdf | Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є читання, говоріння, письмо та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Методи навчання не є простими алгоритмізованими одиницями, їх раціональне та вмотивоване використання на заняттях з англійської мови вимагає креативного підходу з боку викладача [3, с. 273]. Ці форми роботи оптимізують навчальний процес. Оптимізація (від лат. оptimus – «найкращий») у загальному значенні означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанта з безлічі можливих умов, засобів, дій і т. п. Адже якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання найкращих сучасних освітніх технологій. | 4.72 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.