Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15008
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАфанасьєв, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorAfanasiev, Alexander;-
dc.date.accessioned2025-03-11T09:08:52Z-
dc.date.available2025-03-11T09:08:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАфанасьєв О. Наративізація теорії і практики реклами / О. Афанасьєв // Інформ. освіта та проф.-комунік.і технології ХХІ ст. : матеріали ХVІІ Міжнар.ї наук.-практ. конф. - Одеса, 2024. - С.227-230.uk
dc.identifier.isbnISBN 978-966-927-534-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15008-
dc.description.abstractРозглядається можливість наративізації теорії реклами, коли наратив стає вихідним теоретичним принципом, здатним інтегрувати різноманітне рекламне знання в той час, як у побудові рекламних продуктів наратив у формі сторітелінгу стає пануючим.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectнаратив, реклама, сторітелінг, теорія, методологіяen
dc.titleНаративізація теорії і практики рекламиen
dc.title.alternativeNarrativization of advertising theory and practiceen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage227en
opu.citation.lastpage230en
opu.citation.conferenceІнформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століттяen
opu.staff.ido.i.afanasiev@op.edu.uaen
opu.conference.datesвересень 2024en
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ФМН



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.