Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства з позиції сценарно-цільового підходуБашинська, Ірина Олександрівна; Bashynska, Iryna; Башинская, Ирина Александровна
2013П'ятиетапний підхід до формування інтегрованих маркетингових комунікацій для промислових підприємствБашинська, Ірина Олександрівна; Bashynska, Iryna; Башинская, Ирина Александровна
2012Категоріальний апарат маркетингових комунікаційБашинська, Ірина Олександрівна; Поповенко, Ніна Самуїлівна; Башинская, И. А.; Поповенко, Н. С.; Bashynska, I.; Popovenko, N.
2012World experience in creation the corporate sales manual as internal instrument of marketing communications of industrial enterpriseBashynska, Iryna; Filippova, Svetlana
2012Відмінності промислового ринку від споживчого з точки зору маркетингових комунікаційБашинська, Ірина Олександрівна; Башинская, Ирина Александровна; Bashynska, Iryna
2012Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємствБашинська, Ірина Олександрівна; Башинская, Ирина Александровна; Bashynska, Iryna
2012Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережахБашинська, Ірина Олександрівна; Bashynska, Iryna; Башинская, Ирина Александровна
2012Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємствБашинська, Ірина Олександрівна; Bashynska, Iryna; Башинская, Ирина Александровна
2012Сутність інтегрованих маркетингових комунікаційБашинська, Ірина Олександрівна; Bashynska, Iryna; Башинская, Ирина Александровна