Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-4 из 4.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Оцінка ергонімності як ключового індикатору якості інформаційного маркеру бізнес-моделі підприємстваФролова, Лариса Володимирівна; Кравченко, Олена Анатоліївна; Фролова, Лариса Владимирова; Кравченко, Елена Анатольевна; Frolova, Larysa; Kravchenko, Olena
2016Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегіїФролова, Лариса Володимирівна; Наторіна, Альона О.; Фролова, Лариса В.; Наторина, Алёна А.; Frolova, Larysa V.; Natorina, Alona O.
2014Стратегічні спостереження в процесі аналізу стратегічного потенціалу торговельного підприємстваФролова, Лариса Володимирівна; Алєксєєв, Сергій Борисович; Фролова, Л. В.; Алексеев, С. Б.; Frolova, Larysa V.; Alieksieiev, Serhii B.
2015Обгрунтування стратегії управління інтелектуальним потенціалом торговельних підприємствФролова, Лариса Володимирівна; Носова, Т. І.; Frolova, Larysa V.; Nosova, T.