Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1911
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГогунський, Віктор Дмитрович-
dc.contributor.authorКолесніков, Олексій Євгенович-
dc.contributor.authorОлех, Тетяна Мефодіївна-
dc.date.accessioned2017-04-16T09:08:34Z-
dc.date.available2017-04-16T09:08:34Z-
dc.date.issued2016-05-
dc.identifier.citationГогунський, В. Д. Управління технологією інформаційного забезпечення систем комп’ютерного навчання / В. Д. Гогунський, О. Є. Колесніков, Т. М. Олех // Упр. розвитком технологій : тези доп. 3-ї Міжнар. наук-практ. конф., трав. 2016 р. / КНУБА. – Київ, 2016. – С. 22–25.uk
dc.identifier.otherhttp://dx.doi.org\10.13140/RG.2.2.32414.13125-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1911-
dc.description.abstractВпровадження систем адаптивного управління навчанням призводить до скорочення часу на навчання, зниження випадків дублювання матеріалу, зменшення витрат на навчання. При цьому за рахунок індивідуалізації процесу навчання стає можливим вибудовування індивідуальної траєкторії розвитку і навчання індивіда. При цьому можна очікувати підвищення ефективності навчання за рахунок обліку специфічних особливостей учнівen
dc.description.abstractImplementation of adaptive management training reduces training time, reducing cases of duplication of material, reducing training costs. However due to the individualization of the learning process becomes possible trajectory shaping individual development and training of the individual. One can expect increasing learning efficiency by taking into account the specific characteristics of studentsen
dc.description.abstractВнедрение систем адаптивного управления обучением приводит к сокращению времени на обучение, снижение случаев дублирования материала, уменьшение затрат на обучение. При этом за счет индивидуализации процесса обучения становится возможным выстраивание индивидуальной траектории развития и обучения индивида. При этом можно ожидать повышения эффективности обучения за счет учета специфических особенностей учащихсяen
dc.language.isouken
dc.publisherКНУБАen
dc.subjectадаптивне навчання; скорочення часу; зниження дублювання; зменшення витрат; індивідуалізація навчання; індивідуальна траєкторія навчання; підвищення ефективності навчання; специфічні особливості учнівen
dc.subjectadaptive learning; reducing the time; reducing duplication; reduce costs; individualization of instruction; individual learning trajectory; efficiency training; specific characteristics of studentsen
dc.subjectадаптивное обучение; сокращение времени; снижение дублирования; уменьшение расходов; индивидуализация обучения; индивидуальная траектория обучения; повышение эффективности обучения; специфические особенности учащихсяen
dc.titleУправління технологією інформаційного забезпечення систем комп’ютерного навчанняen
dc.title.alternativeУправление технологией информационного обеспечения систем компьютерного обученияen
dc.title.alternativeManaging information technology systems provide computer trainingen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра управління системами безпеки життєдіяльностіuk
opu.citation.firstpage22en
opu.citation.lastpage25en
opu.citation.conferenceІІІ міжнар. наук-практ. конф. «Управління розвитком технологій». –Київ : КНУБА, 2016.en
opu.staff.idgogunsky@opu.uaen
opu.conference.datesмай, 2016en
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. УСБЖД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
584_RG.pdfУправління технологією інформаційного забезпечення систем комп’ютерного навчання133.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
584_Гогунський_Колесніков_Олех.pdf*.pdf70.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.