Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2128
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯковенко, В. Д.-
dc.contributor.authorГогунський, В. Д.-
dc.date.accessioned2017-04-30T18:22:57Z-
dc.date.available2017-04-30T18:22:57Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationЯковенко, В. Д. Прогнозування стану навчального закладу за допомогою марківської моделі / В. Д. Яковенко, В. Д. Гогунський // Шляхи реалізації кредитно-модул. системи орг. навч. процесу і тестових форм контролю знань студентів : зб. матеріалів наук.-метод. семінару. - Одеса, 2009. - Вип. 3. - С. 130-134.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/periodic/kms_2009_3/130-134.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2128-
dc.description.abstractПропонується розроблена «модель 5Н» - п’яти рівнів досконалості (критеріїв): Незадовільно, Нижче норми, Норма, Нормативи перевищені, Набагато вище норми – модель послідовності удосконалення управлінням якістю діяльності НЗ. В цій моделі відображена певна сукупність показників і складових, які характеризують основні компоненти діяльності НЗ з позицій менеджменту якості.en
dc.language.isouken
dc.subjectрівнів досконалостіen
dc.subjectНезадовільноen
dc.subjectНижче нормиen
dc.subjectНормаen
dc.subjectНормативи перевищенien
dc.subjectНабагато вище нормиen
dc.subjectЯкістьen
dc.subjectКритеріїen
dc.titleПрогнозування стану навчального закладу за допомогою марківської моделіen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра управління системами безпеки життєдіяльностіUK
opu.citation.journalШляхи реалізації кредитно-модульної системиen
opu.citation.firstpage130en
opu.citation.lastpage134en
opu.citation.issue3en
opu.staff.idgogunsky@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. УСБЖД
Вып. 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
130-134.pdfПрогнозування стану навчального закладу за допомогою марківської моделі389.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.