Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2309
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBаzhanova, А.Yu.-
dc.contributor.authorSuryaninov, M . G .-
dc.contributor.authorShotadze, G . B .-
dc.contributor.authorБажанова, А . Ю .-
dc.contributor.authorСур’янінов, М . Г .-
dc.contributor.authorШотадзе, Г . Б .-
dc.date.accessioned2017-05-10T19:02:12Z-
dc.date.available2017-05-10T19:02:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationBаzhanova, А.Yu., Suryaninov, M. G., Shotadze, G. B. (2015). Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet, Pratsi, 2 (46), 138-144.en
dc.identifier.citationBаzhanova, А.Yu. Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity / А.Yu. Bаzhanova, M . G . Suryaninov,G. B. Shotadze // Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi. - Odesa, 2015. - Iss. 2 (46). - P. 138-144.en
dc.identifier.issn2076-2429-
dc.identifier.issn2223-3814-
dc.identifier.urihttp://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/138-144.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2309-
dc.description.abstractThe article considers the construction of a mathematical model for accounting the geometric nonlinearity at finite elements method. The built model takes into account the changes in system stiffness matrix when changing its shape. In quality of an object to compare the results of numerical studies on different models with experimental ones selected is the UAZ automobile spring: symmetric semi-elliptic damper, consisting of fifteen sheets. All numerical studies were performed with two CAD systems: the first one ANSYS, a “heavy” packages representative group, and the SolidWorks, which refers to the average complexity level packages. The results analysis suggests that the traditional nonlinearity model obtained from ANSYS and SolidWorks give approximately the same results at the maximum point of 20,6 % differing from the field experiment data. Using the proposed model, the difference is reduced up to 7,95 %en
dc.description.abstractРозглянуто побудову математичної моделі для врахування геометричної нелінійності в методі кінцевих елементів. Побудована модель дозволяє враховувати зміну матриці жорсткості системи при зміні її форми. Як об’єкт для порівняння результатів чисельних досліджень на різних моделях з результатами експерименту обрано ресору автомобіля УАЗ — симетричну напівеліптичну ресору, що складається з п’ятнадцяти листів. Всі чисельні дослі- дження виконано у двох САПР: ANSYS — представник групи важких пакетів — і SolidWorks, який відноситься до середнього рівня. Розроблено пакети автоматизованого проектування, призначені для розширення можливостей іс- нуючих САПР. Аналіз отриманих результатів дозволяє зробити висновок про те, що традиційні моделі нелінійності в ANSYS і SolidWorks дають приблизно однакові результати, які в точці максимуму на 20,6 % відрізняються від даних натурного експерименту. При використанні запропонованої моделі ця відмінність знижується до 7,95 %en
dc.language.isoenen
dc.publisherOdessa Politechnic Universityen
dc.subjectmathematical modeen
dc.subjectgeometric nonlinearityen
dc.subjectCADen
dc.subjectfinite element methoden
dc.subjectANSYSen
dc.subjectSolidWorksen
dc.subjectматематична модельen
dc.subjectгеометрична нелінійністьen
dc.subjectСАПРen
dc.subjectметод кінцевих елементівen
dc.titleFinite elements mathematical model of geometric nonlinearityen
dc.title.alternativeе. Кінцево-елементна математична модель геометричної нелінійності.en
dc.typeArticleen
opu.citation.journalOdes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsien
opu.citation.firstpage138en
opu.citation.lastpage144en
opu.citation.issue2(46)en
Располагается в коллекциях:Праці Одеського політехнічного університету, №2(46), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
138-144.pdf698.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.