Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2703
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.date.accessioned2017-05-18T02:24:16Z-
dc.date.available2017-05-18T02:24:16Z-
dc.date.issued2012-10-29-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Маркетингові комунікації інноваційно-активного промислового підприємства : формування, інтеграція, розвиток : монографія / І. О. Башинська. – Донецьк : Вид-во «Ноулідж» (Донец. від-ня), 2012. – 199 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-579-609-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2703-
dc.description.abstractУ роботі наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у розробці і обґрунтуванні теоретико-методичних положень та рекомендацій щодо формування інтегрованих маркетингових комунікацій у інноваційно-активного промислового підприємства. Для промислових підприємств запропоновано класифікацію складових маркетингових комунікацій, що враховує їх структурно-цільову особливість, охоплюючи не лише елементи маркетингових комунікацій, а й канали впливу на цільову аудиторію в залежності від обраного підприємством різновиду маркетингової політики. Обґрунтовано вибір моделей і методів формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційно-активних промислових підприємств. Авторське бачення процесу формування маркетингових комунікацій у інноваційно-активного промислового підприємства розкриває запропонована концепція формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства з позиції сценарно-цільового підходу, згідно якої інноваційно-активне промислове підприємство має формувати власні інтегровані маркетингові комунікації з урахуванням змістовності інноваційного процесу, цілей підприємства, можливих сценаріїв.en
dc.language.isouken
dc.publisherВид-во «Ноулідж» (донецьке відділення)en
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectінноваційно-активнеen
dc.subjectпромислові підприємстваen
dc.titleМаркетингові комунікації інноваційно-активного промислового підприємства: формування, інтеграція, розвитокen
dc.typeBooken
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Монографії каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_mon_8_199.pdf18.97 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.