Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2705
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorПоповенко, Ніна Самуїлівна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorPopovenko, Nina-
dc.contributor.authorПоповенко, Нина Самуиловна-
dc.date.accessioned2017-05-18T02:36:37Z-
dc.date.available2017-05-18T02:36:37Z-
dc.date.issued2012-05-21-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Теоретичні основи розробки та комерціалізації механізму просування на ринок нових товарів виробничих підприємств : монографія / І. О. Башинська, Н. С. Поповенко. – Донецьк: вид-во «Ноулідж» (Донец. від-ня), 2012. – 190 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-579-425-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2705-
dc.description.abstractАвторами розглянуто теоретичні засади виведення на ринок нових товарів промислового призначення. Виконано дослідження особливостей діяльності виробничих підприємств, зокрема, виробників будівельних матеріалів та на його підставі обґрунтовано та розроблено ефективний та зручний у практичному використанні механізм для просування товарів підприємствами-виробниками, що дозволяє із мінімальними витратами та максимальним результатом вивести нові матеріали на ринок. Авторами сформульовано поняття «механізм просування товарів» як сукупність форм і методів використання маркетингових ресурсів з метою інформування, переконання, стимулювання покупців і громадськості для активізації продажу, підвищення іміджу підприємства та його товарів. Удосконалено наочну класифікацію методів просування товарів, яка дозволяє виділити недоліки та переваги кожного з них та враховує трансформаційні процеси в економіці. Особливу увагу приділено комерціалізації даного механізму просування як результата наукової діяльності.en
dc.language.isouken
dc.publisherВид-во «Ноулідж» (донецьке відділення)en
dc.subjectмеханізм просуванняen
dc.subjectновий товарen
dc.subjectвиробничі підприємстваen
dc.subjectкомерціалізаціяen
dc.titleТеоретичні основи розробки та комерціалізації механізму просування на ринок нових товарів виробничих підприємствen
dc.typeBooken
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
opu.staff.idn.s.popovenko@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Монографії каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_mon_9_190.pdf7.27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.