Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2706
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.date.accessioned2017-05-18T03:00:34Z-
dc.date.available2017-05-18T03:00:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Використання SMM промисловими підприємствами // Акт. проблеми економіки. - 2016. – № 12 (186). – С. 360-369.uk
dc.identifier.issn1993-6788-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2706-
dc.description.abstractУ статті розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.en
dc.description.abstractThe paper describes the most popular social networks worldwide and in Ukraine in particu- lar. Their comparative description is provided along with the suggestion for selecting the most suit- able to be used by industries. The activity of Ukrainian machine-building enterprises in social net- works is analyzed and recommendations for practical application of social networks are offered, defining a target audience of an enterprise, an SMM specialist characteristic and assessing the results of social networks for an enterpriseen
dc.description.abstractВ статье рассмотрены наиболее популярные в мире и в Украине социальные сети. Представлена их сравнительная характеристика и выбраны наиболее подходящие из них для использования промышленными предприятиями. Проанализирована активность машиностроительных предприятий Украины в социальных сетях и разработаны рекомен- дации по практическому использованию соцсетей: определение целевой аудитории пред- приятия, SMM-работника и оценки результатов работы соцсетей для предприятия.en
dc.language.isouken
dc.publisherНац. акад. упр. – Київen
dc.subjectSMMen
dc.subjectсоціальні мережіen
dc.subjectпромислові підприємстваen
dc.subjectпромислове підприємствоen
dc.subjectindustrial enterprisesen
dc.subjectсоциальные сетиen
dc.subjectпромышленные предприятияen
dc.subjectрепутационный менеджментen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectLinkedInen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectreputation managementen
dc.subjectрепутаційний менеджментen
dc.titleВикористання SMM промисловими підприємствамиen
dc.title.alternativeUsing SMM by industrial enterprisesen
dc.title.alternativeИспользование SMM промышленными предприятиямиen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.citation.journalАктуальні проблеми економіки : наук. екон. журн. / Нац. акад. упр. – Київen
opu.citation.firstpage360en
opu.citation.lastpage369en
opu.citation.issue12 (186)en
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_08_360-369.pdf383.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.