Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2761
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетров, Л . М .
dc.contributor.authorЛисий, О . В .
dc.contributor.authorПетров, Л . Н .
dc.contributor.authorЛысый, А . В .
dc.contributor.authorPetrov, L . M .
dc.contributor.authorLysyi, A . V .
dc.date.accessioned2017-05-22T17:22:40Z
dc.date.available2017-05-22T17:22:40Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationПетров, Л . М . Спосіб рівномірного розподілення ваги між колісними рушіями / Л. М. Петров, О. В. Лисий // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - Одеса, 2014. - Вип. 2 (44). - С. 54-58.uk
dc.identifier.issn2076-2429
dc.identifier.issn2223-3814
dc.identifier.urihttp://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1419502669.pdf
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2761
dc.description.abstractРозглянуто рі- шення задачі розподілення зчіпної ваги між колісними рушіями та створення дотичної сили тяги в зоні контакту кожного рушія з опорною поверхнею у повній відповідності з зчіпною вагою на колісному рушії. Приведено конс- труктивне рішення мобільного енергетичного засобу з розподіленням ваги між колісними рушіями та відповідним розподіленням допоміжної сили тяги між колісними рушіями. Метою дослідження є розробка мобільного енергетич- ного засобу з розподіленням ваги між колісними рушіями. Наукова задача дослідження полягає у виявленні зв’язку між розподіленнями зчіпної ваги між колісними рушіями та дотичної сили тяги, яка може виникати при коченні цих колісних рушіїв по опорній поверхні. Розглянуті питання можуть бути використані для оптимального навантаження колісних рушіїв дотичною силою тяги та підвищення ККД роботи. Отримані конструктивні рішення для мобільного енергетичного засобу з розподіленою вагою, який рухається по опорній поверхні на пневматичних шинах, де вико- нується робота деформування шини проти сил опору, можуть бути використані для розрахунку якісних показників колісних рушіїв.en
dc.description.abstractРас- смотрено решение задачи распределения сцепного веса между колесными движителями и создание касательной си- лы тяги в зоне контакта каждого движителя с опорной поверхностью в полном соответствии с сцепным весом на колесном движителе. Приведено конструктивное решение мобильного энергетического средства с распределением веса между колесными движителями и соответствующим распределением вспомогательной силы тяги между колес- ными движителями. Целью исследования является разработка мобильного энергетического средства с распределе- нием веса между колесными движителями. Научная задача исследования заключается в выявлении связи между рас- пределением сцепного веса между колесными движителями и касательной силы тяги, которая может возникать при качении этих колесных движителей по опорной поверхности. Рассмотренные вопросы могут быть использованы для оптимальной нагрузки колесных движителей касательной силой тяги и повышения КПД работы. Полученные конст- руктивные решения для мобильного энергетического средства с распределенной весом, который движется по опор- ной поверхности на пневматических шинах, где осуществляется работа по деформированию шины против сил со- противления, могут быть использованы для расчета качественных показателей колесных движителей.en
dc.description.abstractThe article deals with the problem of trailing weight distribution between wheel drivers and the tangent traction creating in the each gear’s contact zone to the supporting surface in full compliance with the wheel gear’s trailing weight. Exposed is a constructive solution of portable traction augmenter with the weight distribution and corresponding auxiliary traction distribution between wheel drivers. The research aim consisted in designing a portable traction augmenter maintaining the weight distribution between wheel drivers. The researched problem relates to revealing the relation between the wheel drivers’ trailing weight distribution and the tangential traction arising when these wheel drivers are rolling along the supporting surface. The considered questions can be used for wheel drivers’ optimal loading with tangential traction and consecutive efficiency improving. The obtained structural design solutions for a portable traction augmenter with distributed weight moving along the supporting surface on pneumatic tires, when tire deformation work takes place opposing to the resistance force can be used to calculate wheel drivers’ quality factors.en
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa Politechnic Universityen
dc.subjectколісний рушійen
dc.subjectтракторen
dc.subjectмобільний енергетичний засібen
dc.subjectрозподілення вагиen
dc.subjectкероване колесоen
dc.subjectтехнологічний містen
dc.subjectпрототипen
dc.subjectколесный движительen
dc.subjectмобильное энергетическое средствоen
dc.subjectраспределение весаen
dc.subjectуправляемое колесоen
dc.subjectтехнологический мостen
dc.subjectwheel driveren
dc.subjecttractoren
dc.subjectportable traction augmenteren
dc.subjectweight distributionen
dc.subjectdriven wheelen
dc.subjectservice bridgeen
dc.subjectprototypeen
dc.titleСпосіб рівномірного розподілення ваги між колісними рушіями.en
dc.title.alternativeСпособ равномерного распределения веса между колесными движителями.en
dc.title.alternativeA method of uniform weight distribution between the wheel driving gears.en
dc.typeArticleen
opu.citation.journalPratsien
opu.citation.firstpage54en
opu.citation.lastpage58en
opu.citation.issue2(44)en
Располагается в коллекциях:Праці Одеського політехнічного університету, №2(44), 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf663.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.