Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2778
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.date.accessioned2017-05-23T02:43:23Z-
dc.date.available2017-05-23T02:43:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВідмінності промислового ринку від споживчого з точки зору маркетингових комунікацій [Електрон. ресурс] / І. О. Башинська // Ефективна економіка. – 2012. – № 11. – С. 1/3–3/3. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1574uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2778-
dc.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1574-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні моделі ринків, показана їх особливість, з’ясовано відмінність промислового ринку від споживчого та дію маркетингових комунікацій на промисловому ринку.en
dc.description.abstractIn the article the main market models are described, the feature differences the industrial market from consumer are found out and action of marketing communications in the industrial market is shown.en
dc.description.abstractВ статье рассмотренные основные модели рынков, показана их особенность, выяснено отличие промышленного рынка от потребительского и действие маркетинговых коммуникаций на промышленном рынке.en
dc.language.isouken
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectпромислове підприємствоen
dc.subjectпромисловий ринокen
dc.subjectспоживчий ринокen
dc.subjectB2Ben
dc.subjectB2Cen
dc.subjectпромышленный рынокen
dc.subjectпотребительский рынокen
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen
dc.subjectindustrial marketsen
dc.subjectconsumer marketsen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.titleВідмінності промислового ринку від споживчого з точки зору маркетингових комунікаційen
dc.title.alternativeОтличия промышленного рынка от потребительского с точки зрения маркетинговых коммуникацийen
dc.title.alternativeDifferences between industrial and consumer market from the point of view of marketing communicationsen
dc.typeArticleen
opu.facultyІнститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій-
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.citation.journalЕлектронне наукове фахове видання «Ефективна економіка»en
opu.citation.issue№11en
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_04_el.pdf512.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.